جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / جلسه کارگروه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه

حوزه/ ساجدی گفت: با تدوین و تصویب نظام جامع رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه به دنبال ایفای نقشی محوری، به عنوان مرجع اصلی و رسمی رسانه‌های حوزوی در داخل و خارج از کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدهادی ساجدی، شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی«نظام جامع رسانه و فضای مجازی حوزه»که با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران رسانه و فضای مجازی و به همت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه و با همکاری مرکز راهبری حوزه و روحانیت حوزه های علمیه‌ در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهارکرد: این نظام جامع در واقع در راستای انتقال اندیشه، دانش و فرهنگ اسلام ناب در ابعاد ملی و فراملی با استفاده از ابزار هنر، رسانه و فضای مجازی تدوین شده و ارائه الگوی رسانه و فضای مجازی مطلوب بر اساس شاخص های دینی و اجرای آن از طریق فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و جریان سازی مؤثر واستفاده از ظرفیت‌های حقوقی و قانون‌گذاری در آن دیده شده است.

مسئول طرح و برنامه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، در بخش دیگری از سخنان خود به چشم‌اندازهای پیش روی این نظام جامع پرداخت و گفت: سایت‌گذار، راهبر، شاخص و مرجع رسمی در عرصه رسانه، فضای مجازی و چندرسانه‌ای همچنین دارای نقش فعال و اثربخش در نهاده‌های عالی سیاست‌گذار و... از مواردی است که در چشم‌انداز این نظام جامع دیده شده است.

لازم به ذکر است: پس از ارائه نکته نظرات مسئول طرح و برنامه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، کارشناسان و صاحب نظران نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را مطرح کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha