شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تزریق دوز سوم واکسن توسط آیت الله نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفتند: اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند مسئول هستند هر چند ممکن است معلوم نباشد، اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می ماند.

به گزارش‌خبرنگارخبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) از ایثارگری های کادر درمان در ایام کرونا تقدیر نموده و افزودند: مدافعان سلامت که واقعاً زحمت فراوان کشیدند و در این راه با فداکاری و تقدیم شهید از سلامت جامعه و جان مردم مواظبت نمودند که زبان از بیان این زحمت قاصر است ان شاء الله خداوند به همه آنها توفیق و سلامتی عنایت فرمایید.

این مرجع تقلید در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره کردند و بیان داشتند: یکی از ضروریات هر جامعه ای حیات مردم و حفظ حیات و سلامتی می باشد، چرا که خداوند متعال حیات را دوست دارد و برای حیات انسان ها بسیار ارزش قائل شده است. در اسلام برای حیات و سلامتی جان آدمی احکام و دستوراتی فراوانی وضع شده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد.
حضرت آیت الله نوری همدانی یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت را واکسیناسیون همگانی بیان نموده و خاطر نشان کردند: اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود و باید تا برطرف شدن کامل این ویروس منحوس با جدیت پیگیری شود.

ایشان بیان کردند: بنده معتقدم به اینکه بر همه واکسن زدن لازم است به خاطر اینکه تشخیص اطباء و متخصصان این امر را تایید نموده اند. اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند مسئول هستند، هر چند ممکن است معلوم نباشد، اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    8 0
    با سلام و عرض احترام خدمت ایم مرجع بزرگوار- سئوال ما این است که عده ای از مردم با زدن دو دوز قبلی دچار عوارضی شدند که بعضی موارد را هم خود وزارت بهداشت تائید کرده است، حال اضطراب ما به خاطر دچار نشدن به این عوارض است در حالی که همه متخصصین هم نظرشان زدن واکسن نیست. به علاوه اینکه تعداد دوزهای این واکسن مشخص نیست بر روی چه عددی توقف پیدا می کند. حال با این همه پیش فرض باز هم بر همه واکسن زدن لازم است به خاطر و در پیش خداوند مسئول هستند؟ همیشه موفق باشید!