چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با احیا و برگزاری مراسم ها و مناسک های دینی و مذهبی می توان فرزندان و کودکان را در بحث آشنایی با مبانی دینی و شرعی آموزش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام رضا خورشیدی، امروز در نشستی با اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار که به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه برگزار شد، عنوان کرد: حفظ شعائر دینی و مذهبی یکی از عوامل مهم و تضمین کننده در روحیه معنوی و دینی جامعه است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با توجه به ساختار دینی و اسلامی جامعه ما باید همواره در حفظ و پاسداشت شئونات دینی کوشا باشیم و هر کسی به نوبه خود در این مقوله مسئول است.

وی اظهار کرد: با احیا و برگزاری مراسم ها و مناسک های دینی و مذهبی می توان فرزندان و کودکان خودمان را در بحث آشنایی با مبانی دینی و شرعی آموزش دهیم، بنابراین زمانی که خانواده ها در مباحث دینی احساس تکلیف کنند این مهم به فرزندان آنان نیز منتقل می شود.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: تجربه نشان داده فرزندانی که با مسائل دینی و شرعی آشنایی داشته اند در آینده نه تنها در برابر ناهنجاری ها و عوامل ضددینی و فرهنگی به نوعی مصون بوده، بلکه در زندگی شخصی و اجتماعی نیز فردی موفق بوده اند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدرسه سفیران هدایت بیجار با حضور و مشارکت خوب اساتید، معاونین و طلاب برنامه های بسیاری برای بزرگداشت ایام فاطمیه در سطح شهرستان در نظر گرفته است که محور بیشتر این برنامه ها تبیین جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در دین اسلام می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha