دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ئ

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها، گفت: هیچ اشکالی ندارد که مردم از سخت گیری مهندسین ناظر در ساخت و سازها دلخور شوند مهم این است که نظام مهندسی دلسوزانه برای استحکام ساختمان ها فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، روز چهارشنبه در دیدار رئیس و کارکنان نظام مهندسی آران و بیدگل با تاکید بر رعایت اصول مهندسی و ایمنی در ساخت و سازها، اظهار داشت: نظام مهندسی در نظارت بر ساخت و سازها باید سخت گیر باشد.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: هیچ اشکالی ندارد که مردم از سخت گیری منهدسین ناظر در ساخت و سازها دلخور شوند، مهم این است که نظام مهندسی دلسوزانه برای سلامتی مردم و استحکام ساختمان ها فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: باید این فرهنگ و ذهنیت در مردم و حتی سایر نهادهای دولتی و خصوصی شکل بگیرد که کار نظارت و سخت گیری های نظام مهندسی به معنای مچ گیری نیست، بلکه در راستای اصلاح و اجرای قوانین و مقررات در ساختمان سازی است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه نظام مهندسی بایستی مانع ساخت و سازهای غیرایمن باشد، ادامه داد: مهندس ناظر نباید به توصیه مالک به دلیل نداشتن بودجه، در رعایت استحکام ساختمان کوتاهی کند، چرا که این کار شرعاً و قانوناً قابل قبول نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha