شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: دشمن با نشانه گرفتن مقدسات و ایجاد بدبینی در بین مردم، تلاش دارد که از عالمان دینی تقدس زدایی کند. البته مردم در این زمینه هوشیار هستند و توطئه ها و اهدف شوم دشمنان را خنثی می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در همایش بزرگداشت دکتر سید جعفر شهیدی(ره) که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه علمای دینی و علمی در طول تاریخ با صیانت از ارزش ها در راستای ترویج اخلاق قرآنی رسالت خود را انجام داده اند، اظهار کرد: علما همواره با بصیرت افزایی به آحاد جامعه برای ارتقای دانش دینی مردم گام برداشته و پاسخگوی شبهات بوده اند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه عالمان دینی همواره با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب مقابله کرده اند، گفت: دشمن با نشانه گرفتن مقدسات و ایجاد بدبینی در بین مردم، تلاش دارد که از عالمان دینی تقدس زدایی کند. البته مردم در این زمینه هوشیار هستند و توطئه ها و اهدف شوم دشمنان را خنثی می کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه بروجرد شهر عالمان دینی و علمای طراز اول جهان اسلام است، گفت: باید خدمات عالمان گرانقدر دینی و علمی به مردم بویژه نسل جوان معرفی شود.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند دینی علمی علامه شهیدی(ره) به جامعه دینی علمی گفت: دکتر شهیدی عالمی تحلیلگرا بود که در زمینه ترجمه کتاب گهربار نهج البلاغه و حادثه عاشورا تحلیلی ژرف داشت و باید خدمات ایشان به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha