شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقات قرآنی خانواده طلاب

حوزه/ معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات از برگزاری رقابت‌های استانی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از ۱۵ تا ۲۶ آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات در توضیح این خبر افزود: پیرو نشست ستاد ملی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور که با حضور مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مسئولین کمیته‌های ستاد برگزاری جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، آزمون‌های این جشنواره از ۱۵ الی ۲۶ آذرماه سال جاری در رشته‌های مختلف (شفاهی، کتبی و هنری) در سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۶ و ۱۹ آذرماه به‌صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین علائیان تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره شرکت کرده‌اند که استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.

دبیر چهارمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افزود: رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد که زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

خاطر نشان می‌شود، چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم از اواسط مردادماه و در سه محور آموزش، مسابقه و محفل آغاز به کار کرد.

بخش‌های آموزشی جشنواره به صورت مجازی و در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، قصه‌های قرآنی، تفسیر آسان، حجاب و عفاف و صحت و بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتاب‌خوانی و نقاشی پیش‌بینی گردید.

این جشنواره با حضور خانواده‌های محترم طلاب حوزه‌های علمیه، خواهران و برادران، ایران و غیر ایرانی و شیعه و سنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha