چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کنگره زن

حوزه/ چهارمین نشست کنگره بین المللی ولایت اجتماعی زن، همزمان با میلاد عیسی روح الله با محوریت معاصر سازی سبک زندگی حضرت مریم (مقدس)، با حضور اساتید و اندیشمندان مسلمان، ارمنی، مسیحی و آشوری، از ایران و کشور های مختلف به صورت حضوری و مجازی در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» برگزاری چهارمین نشست کنگره بین المللی ولایت اجتماعی زن، همزمان با میلاد عیسی روح الله با محوریت معاصر سازی سبک زندگی حضرت مریم (مقدس)، با حضور اساتید و اندیشمندان مسلمان، ارمنی، مسیحی و آشوری، از ایران و کشور های مختلف به صورت حضوری و مجازی و همچنین تجلیل و حضور خانواده شهدای مسیحی، ارامنه و آشوری و همچنین جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، در روز پنجشنبه ۲ دی ماه ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

تاکید می شود، در این نشست سخنرانانی همچون: استاد رحیم پور ازغدی، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، جناب آقای کیشیش رایان عیسی و سرکار خانم لاویان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه مند به این نشست می توانند برای ورود به جلسه فارسی زبان به این لینک مجازی https://adobe۱۷۹۹.pardisco.co/congress/ مراجعه کنند.

خاطر نشان می شود کنگره بین المللی ولایت اجتماعی زن، به همت مدیریت حوزه های علمیه خواهران تهران، اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور امور بانوان وزارت کشور، مشاور امور بانوان شهرداری تهران، موسسه فرهنگی هل اتی، پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام، برگزار می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha