شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 998194
۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
اکبری

حوزه/ همزمان با ایام فاطمیه حاجیه خانم اکبری از بانوان مبلغه استان البرز پس از تحمل یک دوره بیماری، درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان البرز، روز جمعه بانوان استان البرز به سوگ حاجیه خانم اکبری، بانوی مبلغه ای نشستند که عمر خود را صرف ترویج معارف ناب اسلامی کرد.

جلسات حاجیه خانم اکبری در مهدیه و فاطمیه کرج هر ساله و پیش از شیوع بیماری کرونا در مناسبت های محرم و فاطمیه برگزار می شد.

از این بانوی مبلغه کتب متعددی به رشته تحریر در آمده است و شاگردان زیادی را تربیت کرد. همچنین از آن مرحومه صدها ساعت صوت جلسات سخنرانی با موضوعات مختلف به جای مانده که علاقمندان برای آشنا شدن با کتاب ها و مطالب می توانند به نشانی ذیل مراجعه نمایند:

http://shamsotalea.com

شایان ذکر است، بر اساس اطلاعیه کانال اطلاع رسانی مرحومه حاجیه خانم اکبری زمان و محل تشییع پیکر این خادمه اهل بیت (ع) متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیمرغ IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    2 2
    روح استاد با حضرت رسول اکرم و اهل بیت پاکش محشور باشد. تشییع استاد: روز دوشنبه مورخ 6 دیماه از ساعت 10 از مهدیه کرج. همچنین مراسم ترحیم ایشان روز چهارشنبه از ساعت 14 تا 16 در مهدیه کرج منعقد خواهد شد. مراسم ترحیم دیگری ویژه بانوان در تهران روز سه شنبه 7 دیماه در مسجد همت جنب امامزاده صالح تجریش در ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. کرج، استاد بزرگی رو از دست داد. امیدوارم اثرات کلام نافذ و گرم از عنایت اهل بیت ایشون، تا سالهای سال چراغ راه زندگیمون باشه. یا علی
  • مهناز نجفی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    4 0
    روحش با فاطمه ی زهرا محشور باد خوش ب سعادتش ی عمر بندگی خداروکرد خوش ب حالش
  • منتظر IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    6 0
    خداوند رحمتشون کنه وعاقبت ماروهم ختم به خیر بفرماید
  • Z.A IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    3 0
    خدا رحمتش کنه
  • Mahtab IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 1
    خانومم روحت شاد بزرگوارم از شما دیگه تاریخ به خودش نمیبینه من مذهبی نیستم اهل حجاب نیستم اما همیشه پذیرای ما دختران جوان و بی حجاب بودی با جان و دل با عشق محرم ها میامدم با عشق به نفست و مهر صورتت رمضان ها میامدم تا نفست یکم ارومم کنه خانومم تا دنیا دنیا داغ بر دل نشستت سبک نمیشه خدا حافظ پرستوی مهاجر ای مظهر مهر و محبت ای مظهر صبر و بردباری
  • فاطمه IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 1
    روح قدرتمندش از جسم خاكی به ملكوت اعلا پیوست . افسوس در غم از دست دادن ایشان ...
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    حیف خداکنه یعنی مثل ایشون دوباره به دنیا میاد افسوس که دیر شناختمشون تازه با سخن رانیهای دلنشینشون انس گرفته بودم
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    ای بهترین راهنما و چراغ زندگیم روحت شاد استاد عزیزم برایم دعا بفرمایید
    • عسگری IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      0 0
      استادعزیزم،خواهرمهربانم،راهنمای راهم،روحت شاد،حداقل تازمان حیات من کسی مثل شمانخواهدآمد،روحت باحضرت زهرا س محشورباد.دوستت دارم تاابد
  • افسانه IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    واقعاً ضایعه غم انگیزیه. صلوات خدا به روح طیب و طاهرشون. به بازماندگان و شاگردان و علاقه مندان ایشون صمیمانه تسلیت عرض میکنم.
  • اعظم++ IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    مرحومه مکرمه سرکارخانم اکبری استاد عالیقدر وعزیزمان چه مظلومانه ازمیان مارفتند . گوهر بی نظیری بودند من هرچه دارم ازسالهایی نوجوانی وجوانی است که سعادت شاگردی ایشان راداشتم. خداوند روح پاک ومطهرشان راقرین رحمت فرماید.وبااولیا الله محشورشوند. بی شک دنیا انسانهای مانندایشان را کمتر به خود دیده است .افسوس که چه زود روح مطهرشان اسمانی شد.
  • سکینه خنار IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    باسلام بنده متاسفانه سعادت اینکه در جلسات این استاد و بانوی بزرگوار حضور داشته باشم نداشتم با سخنرانی های ایشان به شدت شیفته شدم میشود بنده را عضو کانال سخنرانی صوتی فرمایید.اجرتان با بی بی دو عالم در به در دنبال شنیدن سخنان صوتی ایشانم به شدت شیفته و علاقه مند خدا حفظتون کنه 🌹