سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ جلسه بصیرتی و پرسش و پاسخ با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین روان بخش

حوزه / جلسه بصیرتی و پرسش و پاسخ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان بخش، ویژه اساتید مدارس علمیه اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، جلسه بصیرتی و پرسش و پاسخ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان بخش، ویژه اساتید مدارس علمیه اهواز، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان بخش، عضو هیئت‌علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند که اگر اسلام واقعی درست به مردم عرضه شود، جاذبه‌ی زیادی داشته و مردم جهان جذب اسلام می‌شوند؛ ازاین‌رو اسلام دروغین را به مردم جهان عرضه کردند تا مردم از اسلام زده شوند.

وی افزود: اسلام منطق قوی و عقلانی دارد و اگر ما بتوانیم آن را درست برای مردم تبیین کنیم همه‌ی مردم دنیا به سمت اسلام می‌آیند و این‌گونه می‌توانیم مردم را هدایت کنیم؛ ازاین‌رو وظیفه‌ی من و شما در مسئله‌ی جهاد تبیین بسیار سنگین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان بخش، خاطرنشان کرد: شبهاتی که امروز در جامعه مطرح می‌شود و بسیاری از جوانان را از مسیر درست منحرف می‌کند به ضعف ما برمی‌گردد اگر ما قوی شویم و تمام شبهاتی که نسل جوان ما را تهدید می‌کند بر اساس یک منطق اولویت‌دار شناسایی کنیم و به آن شبهات پاسخ درست و عقلانی دهیم دیگر جوانان ما گمراه نمی‌شوند.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان بخش، به‌تمامی سوالات اساتید مدارس علمیه خوزستان پاسخ داد.

لازم به ذکر است این جلسه از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، باهدف بصیرت بخشی و بالا بردن بینش سیاسی اساتید مدارس علمیه اهواز برگزار شد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha