جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین داوری دبیر اجرایی دوره تربیت مشاور حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مسئول امور مشاوره معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از پیش ثبت نام اولین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام حسین داوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، از پیش ثبت نام اولین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی خبر داد و گفت: این رشته تحت نظر مرکز تخصصی امام خمینی (ره) معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی همزمان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تربیت مشاوره با گرایش اسلامی در راستای رفع نیاز حوزه‌های علمیه و جامعه از جمله اهداف راه اندازی رشته مشاوره اسلامی است که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در پی آن می‌باشد.

حجت الاسلام داوری با اشاره به اینکه یک دفتر مشاوره در کرمانشاه، قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به چشم‌انداز افتتاح مرکز مشاوره سماح در استان، فارغ‌التحصیلان این رشته در این مرکز بکارگیری خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیش ثبت نام از اکنون آغاز شده است، ادامه داد: طلابی که سطح ۲ حوزوی را به اتمام رسانده‌اند می‌توانند تا ۱۰ دی با ارسال مشخصات به شماره ۰۹۱۳۹۷۷۲۷۹۴ جهت ثبت نام اقدام کنند.

مسئول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد: آزمون کتبی و مصاحبه پس از ثبت نام از علاقه‌مندان صورت خواهد گرفت و پذیرفته شدگان از اول سال تحصیلی جدید در کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

شرایط ثبت نام:

اتمام سطح دو

قبولی در امتحان کتبی تخصصی

موفقیت در مصاحبه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha