دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: آمریکا در موارد زیادی قطعنامه سازمان ملل علیه اسرائیل را وتو کرده است و این نشان دهنده این است که این کشور مزدوری برای اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید، ظهر امروزدر دیدار مسئولین دفتر محتوا و رابط شرعی سپاه، که در دفتر معظم له برگزار شد، به  قطعنامه های  سازمان ملل علیه اسرائیل اشاره کردند و گفتند:آمریکا بار دیگر قطعنامه علیه اسرائیل را وتو کرده است و این نشان دهنده این است که آمریکا مزدوری برای اسرائیل و سازمان ملل است و اجازه نمی دهد هیچ صدمه و خدشه ای به این رژیم غاصب برسد.

ایشان افزودند: حرکت آمریکا بسیار خصمانه و مزدورانه است، چرا که علیه ایران تحریم ها را اضافه می کند، اما غربی ها  و همه دشمنان اسلام و انقلاب بدانند این تحریم ها هیچ تاثیری در انقلاب و مردم ایران نخواهد داشت.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند:ایران اسلامی به وجود جهادگران و نظامیان در عرصه های مختلف علمی و نظامی افتخار می کند، زیرا همین رشادت ها و همین اقتدار نظام اسلامی است که  دشمنان به خود جرات نمی دهند به ایران اسلامی حمله کنند و حتی داعشی ها هم جرات حمله به ایران را ندارند.

فرزندان نسل آینده جامعه اسلامی

معظم له  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان صالح افزودند: طبق دستورات اسلامی باید به فرزندان احترام گذاشت و آنان را گرامی داشت و به آنان درس توحید، ایمان ، مقاوت و شجاعت آموخت، چرا که این فرزندان نسل آینده جامعه اسلامی خواهند بود.

ایشان افزودند:اهل بیت(ع) جایگاه خاصی برای جوانان و نوجوانان قائل بودند و به آنان احترام می گذاشتند و درس ها و معارف دین را با زبانی شیرین به آنان می آموختند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: بیشتر شهدای ما از همین جوانان و نوجوانان بودند و توانستند با تهذیب نفس،  روح خود را با تعالیم الهی صیقل داده و به بزرگی روحی درعین کوچکی جسمی رسیدند.

ایشان وصیت نامه شهدا را بهترین مطلب برای جامعه اسلامی دانستند و افزودند:شهدا دانش آموخته مکتب امام خمینی(ره) و مکتب اسلام ناب محمدی(ص) بودند و شهادت را برای خود افتخار می دانستند، بنابر این وصیت نامه این شهدا می تواند درس بزرگی برای جامعه باشد.

*لزوم توجه و مطالعه تاریخ

معظم له در پایان مطالعه تاریخ را ضروری دانستند و تاکید کردند:تاریخ اسلام و دوران زندگانی اهل بیت(ع) برای مردم تحلیل شود، زیرا انقلاب اسلامی در ایران نیز یکی از همین حوادثی بود که با پیروی از تاریخ زندگی اهل بیت(ع) اتفاق افتاده و برای پیروزی آن خون های زیادی ریخته شده و پیام خون رنگین ترین پیام هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha