دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ایزدپناه ارشاد

حوزه/ مدیر کل ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: همه مسئولین نظام تاکید دارند که قم باید به عنوان قطب فرهنگی قرار گیرد و برپایی نمایشگاه کتاب دینی نیز در همین راستا برپاشده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه، عصر امروز در مراسم آیین گشایش چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین که در مجتمع ناشران قم برگزارگردید به جایگاه قم در روایات اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: شهر مقدس قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) دارای فضیلت های زیادی است وهمواره کانون و مبدا تحولات جهان معرفی شده است و این نهضت بزرگ 15خرداد از قم کلید خورد تا منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در سال57شد.

وی افزود:به همین خاطر قم به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته شده و رهبران دینی و سیاسی بر این باورند که قم باید به عنوان کانون مبدا و تحولات دینی به آن توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین ایزد پناه اظهار داشت:وزیر ارشاد نیزبه قم به عنوان یک پایگاه دینی نگاه می کند و همه مسئولین نظام نیز تاکید دارند که قم باید به عنوان قطب فرهنگی قرار گیردو این نمایشگاه نیز در همین راستا در قم

به اجرا گذاشته شده است.

مدیر کل ارشاد اسلامی قم گفت: حوزویان در برپایی این نمایشگاه نقش موثری داشتند و با عرضه کتب دینی و قرآنی نقش مهمی در رونق بخشیدن به این نمایشگاه ایفا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ایزد پناه در پایان اظهار داشت: با وجود همه مشکلاتی که در حوزه نشر و برپایی این نمایشگاه وجود داشت، همه مسئولین دست اندرکار تلاش کرده اند تا این نمایشگاه به خوبی برپا شودو مورد استقبال بازدیدکنندگان و عموم مردم قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha