دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حامد ساجدی نژاد - آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سران کشورهای عربی، داعش، گروهک های تکفیری‌ و همه دشمنان اسلام بدانند که اگر بخواهند جنگ را به مرزهای داخلی کشور بکشانند، جوانان کشور ما همانند دوران دفاع مقدس، پاسخ دندان شکنی به آنان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام سید حامد ساجدی‌نژاد، در مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر که ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تعابیر بسیار زیبایی در مورد حماسه آزاد سازی خرمشهر دارند که باید همگان  آن را مورد مطالعه قرار دهند.

وی افزود: تمام کارشناس‌های دنیای غرب در مورد عملیاتی که برای آزاد سازی خرمشهر از طریق رودخانه و مسیر آبی صورت گرفت، متعجب مانده‌اند، بر خلاف نظریه آنان جوانان ما توانستند همه سدها را شکسته و دشمنان را کنار بزنند.

حجت‌الاسلام ساجدی نژاد، آزادی خرمشهر را نتیجه ایمان و اتحاد جوانان پاک میهن‌ اسلامی عنوان کرد و افزود: در سایه وحدت و همدلی و جهاد بسیجیان مخلص، همه دست به دست هم داده و به فرمان نایب امام عصر(ع) خرمشهر را آزاد و دشمنان اسلام را مبهوت کردند.

وی با اشاره به آیه  249 سوره بقره « كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَ‌ةً بِإِذْنِ اللَّـهِ»، تصریح کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر به مانند همه عرصه‌های انقلاب اسلامی جوانان کشورمان عباس گونه به دل دشمن زده و هیچ خوف و هراسی از دشمن نداشتند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، انگیزه ایثار و از خود گذشتگی جوانان کشورمان را آیه 169 سوره آل عمران دانست و تصریح کرد: خداوند متعال این آیه شریفه می‌فرماید: « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ»، یعنی کسانی که از جان خود در راه حفظ و اعتلای دین اسلام می‌گذرند به رستگاری و سعادت ابدی دست می‌یابند.

حجت‌الاسلام ساجدی نژاد به 6000 شهید عملیات بیت المقدس اشاره کرد و اذعان داشت: سران کشورهای عربی، داعش، گروهک های تکفیری‌ و همه دشمنان اسلام بدانند که اگر بخواهند جنگ را به مرزهای داخلی کشور بکشانند، جوانان کشور ما همانند دوران دفاع مقدس، پاسخ دندان شکنی به آنان خواهند داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha