پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
قهرمانی

حوزه/ مدير حوزه علميه برادران آذربايجان غربي گفت: ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی حوزوی زمینه افزایش جذب طلاب را فراهم کرده و مشکلات را حل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدجواد  قهرماني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اروميه، با تاكيد بر لزوم گسترش زیرساخت های حوزوی، اظهار داشت: تاکنون 11 پروژه عمراني حوزه در سطح استان با هدف گسترش، بهبود وضعيت كمي و كيفي مدارس و افزايش ظرفيت پذيرش طلاب در حال ساخت است كه به صورت كلي تا امروز 50 درصد همه پروژهها پیشرفت داشته است.

وي افزود: اين پروژهها در قالب ساختمان آموزشي، خوابگاهي، استادسرا و ساختمان اداري در حال احداث است و با تكميل اين پروژهها بسياري از مشكلات در رابطه با اسكان اساتيد و عدم ظرفيت پذيرش بالاي مدارس حل مي‌شود.

مدير حوزه علميه آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: در میان اين پروژهها تكميل مدرسه علميه اروميه به شدت نياز است و در حال حاضر بالاي 70 درصد پيشرفت دارد كه با تكميل شدن آن ظرفيت پذيرش طلبه در اروميه دو برابر ميشود.

حجتالاسلام و المسلمين قهرماني به ميزان اعتبارات لازم جهت تكميل اين پروژهها اشاره كرد و ابراز داشت: تا كنون 20 ميليارد تومان صرف احداث اين پروژهها شده و براي تكميل آن‏ها به 30 ميليارد تومان اعتبار ديگر نياز است.

انتهاي پيام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha