دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد رستمی /مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی گفت: دنیای اسلام به‌خصوص علمای اسلامی ضمن اینکه باید خودشان به وحدت حقیقی توجه کرده باید افکار عمومی را نیز در راستای وحدت روشنگری و تبلیغ کنند.

حجت الاسلام  محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان اهمیت ولایت مداری در جوامع اسلامی اظهار داشت: دنیای اسلام  به خصوص علمای اسلامی ضمن اینکه باید خودشان به وحدت حقیقی توجه کنن باید افکار عمومی را نیز در راستای وحدت روشنگری نمایند، بنابراین امروز هرکس حتی به ظاهر اسلامی برنامه‌های دینی با هدف غیر وحدت تبلیغ و ترویج کند در حقیقت ظلم به اسلام محسوب می‌شود.

وی افزود: وحدتی که ما ادعا می کنیم به عنوان استراتژی حقیقی است نه تاکتیک، که مبنای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همان استراتژی وحدت تعریف می شود که بنابراین وحدت آرزوی تمام مسلمانان حقیقی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی خاطرنشان کرد: دشمن برای ازبین بردن وحدت برنامه‌هایی دارد که از جمله می توان به  برنامه‌ریزی برای از بین بردن پویایی و اسلام حقیقی، محدود کردن اسلام به امور عبادی و فردی و غیرکارآمد معرفی کردن احکام اسلامی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از جمله الزامات وحدت، دوست و دشمن شناسی است چرا که وحدت در حقیقت دو دشمن حقیقی دارد یکی عالمانی هستند که درحقیقت به موضوع وحدت واقف نیستند و دیگری حاکمان غاصبی هستند که به نام اسلام تلاششان بر عدم وجود وحدت بین مسلمانان است.

حجت‌الاسلام رستمی بیان داشت: یکی دیگر از الزامات وحدت رسیدن به اسلام حقیقی و انقلابی است که نتیجه و برکات آن ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در بین امت‌های اسلامی، عامل اصلی پیروزی‌ها در عرصه‌های مختلف، باعث تبدیل تهدیدها به فرصت و عامل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.

وی با تاکید بر هوشیاری و ولایت پذیری ملت ایران افزود: تحکیم باورهای دینی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن و تاکید بر مشترکات مانع از اختلاف افکنی میان مسلمین می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha