دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری بابیان این‌که ملت فردا حماسه‌ای باشکوه خلق خواهد کرد، اظهار داشت: إن شاءالله مردم ایران، صبح فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بیعتی مجدد با ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب بندند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، برگزاری انتخابات آزاد و پر شور را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: اینکه مردم دخالت مستقیم بر سرنوشت خود دارند و با حضور در انتخابات، نمایندگان خود برای حضور در مجلس خبرگان و شورای اسلامی را تعیین می‌کنند، نشان‌دهنده جمهوریت نظام اسلامی بوده است.

وی، جمهوریت را برآمده از انقلاب ملت ایران به رهبری حضرت روح‌الله(ره) دانست و افزود: به‌یقین یکی از نعمت‌هایی که پروردگار، به انقلاب اسلامی عطا کرده نعمت بزرگ انتخابات است که باید قدردان آن بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بابیان این‌که انتخاب نماینده اصلح، منشأ خیر و برکات برای جامعه است، گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس دارای صلاحیت‌های قانونی زیادی هستند و می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌ها موجود در کشور، منشأ خدمات خوبی برای جامعه باشند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به ملاک‌های نماینده اصلح، تصریح کرد: مردم باید به افرادی رأی دهند که شناخت کافی از آن‌ها داشته باشند، که ملاک‌های یک نماینده اصلح «تدین» و «صدایت» و به معنای واقعی کلمه «خدمت گذار» است.

عضو خبرگان رهبری، با تأکید بر این‌که مردم در امر انتخاب آزاد هستند، گفت: ازآنجایی‌که سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می‌خورد، کسی نمی‌تواند به مردم تکلیف کند که به چه فردی رأی دهند.

وی در پایان بابیان این‌که ملت فردا حماسه‌ای باشکوه خلق خواهد کرد، اظهار داشت: إن شاءالله مردم ایران، صبح فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بیعتی مجدد با ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب بندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha