دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ آیت الله العظمی نوری همدانی مشکلات جامعه را در عدم اجرای درست قوانین دین مبین اسلام برشمردند و گفتند: اگر برنامه و قوانین دین آن طور که اسلام بیان کرده، در جامعه اجرا می شد، نباید شاهد این همه مشکل بودیم.

به گزارش خبر گزاری«حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار  مدیر کل کمیته امداد  امام خمینی(ره) استان قم با بیان این که خدمت در نظام جمهوری اسلامی از مقدس ترین خدمت ها است، گفتند: این توفیقی است که خدا به مسئولینی مثل شما که در کمیته امداد هستید،داده است.

این مرجع تقلید افزودند: خدمت به قشر مستضعف از با ارزش ترین کارها بوده و دارای ثواب و برکات زیادی است و اسلام درباره رسیدگی به این قشر تاکید فراوانی دارد.

معظم له بیان داشتند: هرگز نباید در این نوع از خدمت احساس خستگی و در ماندگی کرد؛ اگر کسی بداند چه قدر این خدمت با ارزش است هرگز خسته نخواهند شد.

 ایشان افزودند: دشمن در طول انقلاب برای از بین بردن اسلام با برنامه عمل کرده و اقدام به انواع استضعاف فرهنگی و سیاسی  نموده و حتی در گذشته، غرب برای جامعه ایرانی  مشخص می کردند که چه کسی باید وزیر و فرماندار شود، اینها برنامه هایی است که در کشور اتفاق افتاده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی  گفتند: نوع دیگر استضعاف اقتصادی است و در این عرصه هم دشمن با برنامه ریزی دقیق عمل کرده است و باید جامعه نسبت به این مسئله هوشیارتر عمل کند.

 معظم له، کلید خیر و بهشت  را در جهاد و شمشیر  دانستند و گفتند: ابتدا انسان باید خود را بسازد تا بتواند در مردم  اثر بگذارد.

 ایشان افزودند: اگر برنامه و قوانین دین آن طور  که اسلام بیان کرده در جامعه اجرا می شد، نباید شاهد این همه  مشکل در جامعه بودیم.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha