شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جت الاسلام علی معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی با اشاره به این که متاسفانه برخی از دین برای خود هزینه کردند، گفت: عبدالله بن زبیر خانه خدا را سپر خود قرار داد و این طور توجیه می کرد که شرایط به گونه‌ای است که باید از خانه خدا برای خود هزینه کنم و این جای تاسف دارد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»از قزوین با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)، ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را از درس های عاشورا دانست و گفت: ملت ایران مقابله با زیاده خواهی های آمریکا را از مکتب عاشورا آموخته است.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: درسی دیگری که از مکتب امام حسین(ع) می گیریم این است که در مقابل دین، علاوه بر این که مسئول هستیم باید برای صیانت از آن هزینه کنیم.

وی با اشاره به این که متاسفانه برخی از دین برای خود هزینه کردند، ابراز داشت: عبدالله بن زبیر خانه خدا را سپر خود قرار داد و این طور توجیه می کرد که شرایط به گونه‌ای است که باید از خانه خدا برای خود هزینه کنم و این جای تاسف دارد.

حجت الاسلام معبودی، اراده قوی، مومنانه و نیت خالص را شرط موفقیت در شرایط حساس هر زمان دانست و بیان داشت: هر کس که برای خدا قدم بردارد، خدا هم رنگ ماندگاری به او می بخشد و محبتش را در دل انسان‌ها قرار می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که حضرت امام (ره) از امام حسین (ع) الگو گرفت، اظهارداشت: امام خمینی (ره) با الگو گیری از مکتب عاشورا، نیت خالص، انقلاب اسلامی ایران را جهانی کرد و اکنون مشاهده می کنیم که امام(ره) میلیون‌ها شیفته در سراسر دنیا دارد.

وی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی را رمز ماندگاری قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: امروزه تمامی ملت های جهان برای رهایی از ستم به الگوگیری از قیام اباعبدالله(ع) نیاز دارند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha