جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدرضا صالح

حوزه/نماینده جامعةالمصطفی در خراسان گفت: امروز سیره و خون پاک شهید سلیمانی مکتب بین‌المللی و الگوی برتر شمرده می‌شود و در حال تحقق بخشیدن به تمدن نوین اسلامی در اقصی نقاط عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، نماینده جامعةالمصطفی العالمیه امروز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه طی سخنانی در سمینار حضوری و مجازی «مکتب شهید سلیمانی» که به همت مؤسسه شهید عارف الحسینی، طلاب پاکستانی برپا شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت، به گونه‌ای که هر زمان نام ایشان را می‌شنید، اشک از چشمانشان جاری می‌شد و به برکت همین ارادت‌ها به مقام رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: واقعیت این است که امروز سیره و خون پاک شهید سلیمانی مکتب بین‌المللی و الگوی برتر شمرده می‌شود و در حال تحقق بخشیدن به تمدن نوین اسلامی در اقصی نقاط عالم است.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سید شفقت حسین شیرازی، مسؤول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان که در این سمینار حضور داشت، درباره شخصیت شهید سلیمانی اظهار کرد: ایشان معنای اصلی و حقیقی مکتب را جمع شدن در نقطه متمرکز فکری می‌دانست و حال اینکه این نقطه می‌تواند فلسفی، اجتماعی، سیاسی و حزبی باشد و جمع شدن در چنین حزب و نهضتی را مکتب شهید سلیمانی می‌گویند.

۳۱۳/‌۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha