دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر / همایش فعالان و سرتیم های ستادهای مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

حوزه / دبیر ستاد برگزاری مراسم مردمی شهید سلیمانی، از برگزاری ۴۳۰ یادواره در قم و ارسال روزی ۲۰ راوی به مکان‌های مختلف قم برای روایت گری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجتبی سیاری، دبیر ستاد برگزاری مراسم مردمی شهید سلیمانی، با حضور در جلسه سرتیم های ستادهای برگزاری مراسم مردمی شهید سلیمانی که در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، روند تشکیل و فعالیت ستادهای مردمی گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

سیاری، با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم، ستاد رهروان حاج قاسم در قم تشکیل شد، گفت: در قالب ۱۷ محور فعالیت خود را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه تا اربعین حاج قاسم سلیمانی اولین کاروان رهروان حاج قاسم از قم به کرمان شروع شد، گفت: بعد از آن از سراسر کشور ایران و جهان به سوی کرمان رفتند و طی دو سال گذشته، افرادی از ۵۳ کشور، مزار حاج قاسم را زیارت کرده‌اند.

دبیر ستاد برگزاری مراسم مردمی شهید سلیمانی، با اشاره به اینکه بعد از اربعین حاج قاسم، نام ستاد به نهضت روایت گری راویان حاج قاسم، تغییر کرد، گفت: به مدت ۲ سال فعالیت، ۱۱۰ یادواره تنها در قم برگزار کردیم و امسال نیز ستاد گرامیداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی، همانطور که در کشور فعال شد در قم نیز فعال شد.

وی با بیان اینکه ابتدا پس از طی جلسات تخصصی در کرمان، ستاد گرامیداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی در قم فعال شد، گفت: بیش از ۶۰ جلسه در ۲ ماه گذشته برگزار شده است و قم پیش قدم بوده است.

سیاری، از برگزاری جلسات متعدد مردمی تخصصی و عمومی و هم اندیشی برای گرامیداشت دومین سالگرد حاج قاسم خبر داد و گفت: جلساتی با متخصصین هر عرصه و نخبگان، حول ۵ موضوع اصلی «عملیات نظامی، عملیات فرهنگی، عملیات مجازی، عملیات شناختی، عملیات روانی» برگزار شد و همه افراد پر تلاش کار کردند.

وی نتیجه جلسات را ۴۰ عنوان و محور کلّی شمرد و گفت: بیش از ۲۰۰ مجموعه را جمع کردیم و این ۴۰ عنوان که بیش از ۸۰۰ برنامه شد، از ۲۵ آذرماه تا ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم مردمی شهید سلیمانی، از برگزاری ۴۳۰ یادواره در قم و ارسال روزی ۲۰ راوی به مکان‌های مختلف قم برای روایت گری اطلاع داد و افزود: این ۴۰ عنوان بیش از ۱۲۰ محورش، با همکاری ستاد مرکزی گرامیداشت حاج قاسم و دیگر نهادها، در سطح ملی برگزار می‌شود.

در پایان وی مهمترین فعالیت‌های ستاد قم را ۴ مورد بر شمرد و گفت: اعزام راوی از بهترین راویانی که در دوره تخصصی مکتب حاج قاسم در کرمان دوره دیده‌اند، برگزاری دوره‌های آموزش روایت گری مکتب حاج قاسم، برگزاری یادواره و محافل انس و حمایت از خانواده‌های شهدا از فعالیت‌های ستاد قم می‌باشد.

خبرنگار: علیرضا جمالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha