پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یمن

حوزه/ مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت آیت الله نمر باقر النمر و سالگرد شماری از فرماندهان شهید در صنعا پایتخت یمن برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت آیت الله نمر باقر النمر و سالگرد شماری از فرماندهان شهید از جمله؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، سید حسین بدرالدین حوثی، صالح الصماد، ابو مهدی المهندس و حاج عماد معنیه در صنعا پایتخت یمن برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم الشامی استاد مطالعات اسلامی دانشگاه صنعا، یحیی صباح فعال اجتماعی در مؤسسه رسول اعظم (ص) و ابراهیم العبیدی فعال فرهنگی حضور داشتند.

شرکت کندگان از جانفشانی ها فرماندهان شهید، به ویژه آیت الله نمر باقر النمر که در مبارزه با رژیم آل سعود جان خود را فدا کرد، تشکر و قدردانی کردند.

سخنرانان این مراسم گفتند: فرماندهان شهید از یمن، سوریه، عراق، ایران و لبنان دیدگاه و اهداف یکسانی داشتند و آن دفاع از امت، عزّت، آزادی و عدالت بود، امّا دشمن آمریکایی صهیونیستی، سعودی اماراتی به دنبال بحرانی کردن اوضاع امت و از هم گسستگی و فروپاشی انسجام آن هستند تا به منافع قدرت های استکبار جهانی خدمت کنند.

سخنرانان برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت الله نمر و فرماندهان شهید را در جهت قدردانی از جافنشانی ها و رشادت آنها در مقابله با آل سعود دانسته و اشاره کردند: شهید آیت الله نمر برای دفاع از حق در برابر ظلم رژیم آل سعود ایستاد.

حاضران در این مراسم، آزادگان امت به ویژه ملت سرزمین حجاز را به مسئولیت پذیری در مقابله با ظلم سران رژیم آل سعود دعوت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha