جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نمر

حوزه/ فعالان بحرینی و قطیفی به مناسبت دومین سالگرد اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود، در مقابل سفارت عربستان در برلین پایتخت آلمان تجمع کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعالان بحرینی و قطیفی به مناسبت دومین سالگرد اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود، در مقابل سفارت عربستان در برلین پایتخت آلمان تجمع کردند.

تجمع کنندگان تصاویر شهید النمر را به دست گرفته و شعار "مرگ بر آل سعود" را در محکومیت جنایت های آن سر دادند و جامعه بین الملل خواستند که با دخالت فوری، رژیم آل سعود را مجبور به توقف جنایت مداوم در داخل و خارج کشور کند و مسئولان آل سعود را به خاطر ارتکاب جنایت های جنگی در العوامیه، بحرین، یمن و سایر کشور های منطقه محاکمه کند.

در همین راستا، مراسمی از سوی اقلیت های بحرینی و قطیفی در شهر برلین آلمان با حضور شخصیت های دینی و حقوقی برگزار شد.

در این مراسم فعالانی از جمله صادق القطری فعال بحرینی، سید یوسف المحافظه فعال حقوقی، مالک السعید فعال منطقه شرقی عربستان، سیف الوشلی عضو جمعیت اروپایی یمنی به سخنرانی پرداختند.

حاضران جنایت اعدام شیخ نمر را محکوم و تاکید کردند: این اعدام یکی از بد ترین جنایت هایی است که آل سعود در طی دو سال گذشته مرتکب شده است.

همچنین به جنایت های آل سعود در بحرین و یمن و نقش تخریبی آن در منطقه و زمینه سازی برای عادی سازی روابط با اسرائیل اشاره کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha