دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه رشت

امام جمعه رشت گفت: شرایط سخت معیشت با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانست ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی را از پایبندی به ارزش‌های بی بدیل انقلاب اسلامی بازدارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که در دفتر امام جمعه رشت برگزار شد اظهار کرد: شرایط سخت معیشت با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانست ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی را از پایبندی به ارزش‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی بازدارد.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی راز موفقیت مردم و نظام اسلامی ایران است، و یکی از الزامات پیش‌رو انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب به نسل جدید است که این امر مهم امسال در دهه فجر باید مورد توجه رسانه‌های فرهنگی قرار بگیرد.

حجت الاسلام اشجری، دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گیلان نیز در این نشست گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای قدرت نمایی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نقش مردم نیز به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی برای تبلور هرچه بیشتر ارزش‌های آن قابل توجه است.

وی خواستار مشارکت حداکثری آحاد مردم در ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر شد و افزود: با برپایی یادواره‌ی ۶۳ شهید انقلاب اسلامی در گیلان که تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی است می‌تواند بر اهمیت دهه فجر بیفزاید.

دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این نشست گفت: مردمی بودن ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال جلوه‌ای از ماهیت حقیقی انقلاب اسلامی است و داشتن وحدت و تقویت روحیه‌ی وفاق ملی و همدلی از الزاماتی است که می‌تواند روند بهره‌وری برنامه‌های دولت سیزدهم را برای ساختن ایرانی قوی و مستقل تقویت کند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha