جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاضی زاده هاشمی

حوزه/ قاضی زاده هاشمی با اشاره به اهمیت مزین شدن نام خیابان‌ها و کوچه‌ها به نام شهدای والامقام، گفت: شهدا در هر محله‌ای به عنوان نماد افتخار و غیرت آن محله محسوب می‌شوند و ضرورت دارد در کنار نامگذاری، با ساخت اثرهای فاخر از زندگی شهدای هر محله، نقش این قهرمانان را برای جوانان برجسته کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز در بازدید از مرکز توانبخشی ایثارگران لرستان در خرم آباد با اشاره به اینکه تکمیل و اتمام طرح‌های مراکز توانبخشی ایثارگران کشور در حال انجام است، گفت: برای تکمیل و افتتاح کامل مرکز توانبخشی لرستان نیز ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سفر دو روزه خود به لرستان در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لرستان در خرم آباد رسیدگی به معیشت ایثارگران را اولویت نخست برشمرد و گفت: مسکن، درمان و اشتغال فرزندان ایثارگران باید در رأس امور قرار گیرد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اهمیت مزین شدن نام خیابان‌ها و کوچه‌ها به نام شهدای والامقام، افزود: شهدا در هر محله‌ای به عنوان نماد افتخار و غیرت آن محله محسوب می‌شوند و ضرورت دارد در کنار نامگذاری، با ساخت اثرهای فاخر از زندگی شهدای هر محله، نقش این قهرمانان را برای جوانان برجسته کنیم.

سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هم به برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده اشاره کرد و گفت: لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: شناسایی فرزندان نخبه شهدا در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۱۵۰ نفر از فرزندان نخبه شهدا و ایثارگران شناسایی شده اند که در آینده از این نخبگان استفاده خواهیم کرد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان شهید و شهادت را از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: در لرستان ایثارگران زیادی وجود دارد که مایه افتخار ما هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha