شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / مراسم  گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و شهدای تازه تفحص در مسجد جامع شهر محمود آباد نمونه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای تازه تفحص شده که در مسجد جامع شهر محمود آباد نمونه قزوین برگزار شد، گفت: به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهید نزد خداوند متعال نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و از این رو می‌توان گفت: شهدا به حق زنده‌اند.

امام جمعه شهر محمودآباد ادامه داد: شهدا با پیروی از قرآن، مکتب اهل بیت (ع) و خط سرخ عاشورا مسیر خود را انتخاب کردند و امروز ملت ایران باید ادامه دهنده این مسیر نورانی باشد.

وی اظهار کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: شهدای گمنام در حقیقت شناسنامه و نشان دهنده اقتدار ملت سرافرازی است که در مقابل همه دنیای کفر سر تسلیم فرود نیاوردند و تا پای جان ایستادند.

وی اظهار کرد: شهدای گرانقدر ما با شهادت خود عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و مجاهدت آن‌ها تا همیشه ستودنی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha