شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله بوشهری از ستاد تفسیر قرآن

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: یکی از مطالبات و تأکیدات مقام معظم رهبری آشنایی طلاب با مهارت‌های مختلف است و ستاد تفسیر قرآن نیز در همین راستا فعالیت دارد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه بازدید از ستاد تفسیر قرآن و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: راه اندازی این ستاد حرکتی قرآنی در چند سال قبل و از سوی انسانی بوده که سراسر وجود او را قرآن و معارف آن فرا گرفته است.

وی افزود: ستاد تفسیر قرآن سیر تکاملی خود را تا اینجا رسانده است و در آینده نیز به بهترین وجه طلاب را با مهارت تفسیر قرآن آشنا خواهد کرد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات و تأکیدات مقام معظم رهبری آشنایی طلاب با مهارت‌های مختلف است و ستاد تفسیر قرآن نیز در همین راستا فعالیت دارد.

وی مهارت آموزی طلاب در عرصه‌های مختلف را لازم دانست و گفت: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تمام وجود خود را در این مسیر گذاشته است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: حوزه ما باید به این سمت برود که پایه‌ها و مایه‌های علمی طلاب به صورت قوی شکل گیرد و در بعد مهارتی نیز توان ارائه مطالب را به خوبی کسب نمایند؛ خوشبختانه در ستاد تفسیر قرآن کریم این حرکت در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha