جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روحانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان رودسر گفت: در سفر شهید سردار سلیمانی ندای الهی با خواندن نماز سردار در کاخ کرملین پیچید و بعد از آن این ندای الهی را رئیس جمهور در کاخ کرملین به گوش جهانیان رساند؛ دنیا باید بداند که روسیه کشور قدرتمندی است، اما خداوند قدرت مطلق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی، امروز در خطبه‌های نمازجمعه رودسر با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: اطاعت از فرامین الهی برکات بر زندگی انسان می‌آورد، مرحوم آیت الله مشکینی در درس اخلاق خودشان می‌فرمودند: همه ما تقوای فکری داریم، قیامت را قبول داریم، قرآن را قبول داریم، اما باید بکوشیم که تقوای عملی داشته باشیم و در این مسیر باید از خدا کمک بخواهیم و در جنگی که دشمن (شیطان) ما را می‌بیند و ما دشمن را نمی‌بینیم و محل استقرارش را نمی‌دایم، برای پیروزی بر چنین دشمنی از خدا کمک بخواهیم.

وی افزود: بهمن ماهی است که پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ در این ماه اتفاق افتاد و تمام معادلات دنیا به هم ریخت؛ روزی که کشورها یا زیر سلطه بلوک غرب بودند یا بلوک شرق، اما انقلاب اسلامی ثابت کرد که می‌توان با تکیه بر قدرت الهی در مقابل زورگویان دنیا ایستاد.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: انقلاب اسلامی مخالف ارتباط و معادلات با دنیا نیست، مگر چند کشور که دنبال زیر سلطه گرفتن کشورها هستند و انقلاب اسلامی مخالف این است که کشوری زیر سلطه و ظلم کشور دیگری باشد.

وی به سفر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه آثار سیاسی و معنوی بسیار زیادی دارد. در سفر شهید سردار سلیمانی ندای الهی با خواندن نماز سردار در کاخ کرملین پیچید و بعد از آن این ندای الهی را رئیس جمهور در کاخ کرملین به گوش جهانیان رساند؛ دنیا باید بداند که روسیه کشور قدرتمندی است، اما خداوند قدرت مطلق است.

حجت الاسلام روحانی در پایان به برکات سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اشاره کرد و اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌ها امید آفرین است و مردم منتظرند که در این سفرها پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده و ثمره آن را مردم در سفره‌های خودشان ببینند.

در پایان نماز جمعه عبادی سیاسی شهرستان رودسر از خانم منیره جعفری حافظ ۱۰ جز قرآن کریم توسط حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه محترم شهرستان رودسر تجلیل شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha