پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام عزت زمانی، ضمن تأکید بر اهمیت کار شبکه راهیاری گفت: با راه اندازی این که می‌خواهیم به معنای واقعی ظرفیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مردم، پای حل مسائل انقلاب بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه نخستین دوره نشست ملی «کوثر هدایت» که در دارالقرآن حرم رضوی برگزار شد، حضور در محضر امام مهربانی‌ها را گره‌گشای مشکلات و دشواری‌های مسیر مقابله با دشمنان دانست و گفت: هر زمانی که در کارهای بزرگ و قدم‌های مؤثر با گره‌هایی مواجه شدیم حضور در محضر علی بن موسی‌الرضا (ع) و با نظر کرامت ایشان کار رونق گرفته و گره‌های آن گشوده شده است.

وی حفظ استحکام و ثبات قدم در این مسیر را از محضر امام رئوف خواستار شد و بیان داشت: اگر در طول تاریخ، اهل بیت (ع) قدم‌های بزرگ و تاریخ سازی را با حضور خانواده و مجاهدت خانوادگی به منصه ظهور رساندند ما نیز با باور و اعتقاد خود، امروز در محضر شما و به دعای مادرتان با همه سرمایه‌های خود در صحنه حاضر شده‌ایم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در کنار همسر و فرزند خود در محضر آقا عهد مشترکی برای استحکام و انسجام و اجتماع قلوب در این مسیر خواهیم بست و این حضور را هم نه صرفاً حضور جمعی برای زیارت بلکه این جمع ارزشمند با باور به جایگاه و نقش آفرینی و مجاهدت جمعی، در این محفل گرد هم آمده‌اند.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به حضور مؤثر و فعال بانوان که با تأسی از حضرت زهرا، مجاهدت خود را از درون خانه خود تا محیط پیرامونی جهت رساندن حرف حق و تبیین اسلام ناب و به بار نشستن گفتمان امام جامعه آغاز کرده‌اند، گفت: عقیده ما بر این است که پیوندهای خانوادگی ما مبتنی بر همین حرکت شکل گرفته و ان‌شاءالله این حضور مؤثر و مبارک و این همت‌ها که تاکنون پراکنده و کم اثر در عرصه‌های مختلف بوده است به واسطه این همت جمعی کنار هم قرار گیرد و به تحقق ولایت عظمی منتهی شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر بخواهید در عرصه اجتماعی در زمانی که دشمن با تمام ظرفیت و سرمایه به میدان آمده و تمام قد در مقابل اسلام صف کشیده مقابله کنید، لشکر حق باید با عفت بانوان و سرمایه عطوفت و محبت آنان که می‌تواند در درون خانواده و در محیط اجتماع سالم نقش خودش را به خوبی ایفا کند به مجاهدت و مبارزه بپردازد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: حرف ما این نیست همه به یک اندازه در این میدان نقش آفرینی کنند، بلکه هرکس به هر میزان که می‌تواند با اخلاص و عفت نقش انقلابی خود را ایفا کند، او مؤثر در این حرکت عظیم خواهد بود.

حجت الاسلام عزت زمانی مادران شهدا را جلوه عظیم این حرکت دانست و تصریح کرد: آنان با تربیت انقلابی فرزندان‌شان، تمام دارایی خود را برای دین خدا فدا کردند و این اوج عطوفت مادرانه است که در راه اسلام هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف شبکه راهیاری بیان داشت: در راه اندازی شبکه راهیاری قصد ما بر این است به معنای واقعی ظرفیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مردم، پای حل مسائل انقلاب بیاید.

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این مسیر ممکن است فراز و نشیب‌هایی داشته باشد اما این دشواری‌ها نباید ما را از این همت والا و حرکت عظیم باز دارد و ان‌شاءالله پایان این مسیر برای ما حتم به شهادت در راه خدا باشد.

حجت الاسلام عزت زمانی در پایان سخنان خود به مناسبت روز مادر و با عرض تبریک این روز به مادران فعال و مجاهد حاضر در جلسه و با اشاره به اهمیت مسئله جمعیت بر فرزند آوری و توجه به رشد جمعیت تأکید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha