جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رحیمیان

حوزه/ همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و به‌منظور تجلیل و تقدیر از بانوان عرصه فرهنگ و ادب، عصرانه ادبی بانوان اهل قلم انتشارات کتاب جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و به‌منظور تجلیل و تقدیر از بانوان عرصه فرهنگ و ادب، عصرانه ادبی بانوان اهل قلم انتشارات کتاب جمکران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان و بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان نویسنده، ویراستار، تصویرگر و همکار انتشارت کتاب جمکران از استان قم و شهرهای اطراف برگزار شد ابتدا بانوان به معرفی خود و آثارشان برای انتشارات کتاب جمکران پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به آیات و روایات و همچنین خاطراتی از امام خمینی (ره) در تجلیل از مقام زن، نقش آفرینی بانوان را در عرصه‌های نهضت، انقلاب و دفاع مقدس شگفت انگیز توصیف کرد.

وی ضمن تشکر صمیمانه از همکاری چنین جمع کثیری از بانوان در عرصه نویسندگی، خواستار تمرکز بیشتر در زمینه تبیین معارف مهدویت شد.

سخنران دیگر این برنامه محمد حسنی، مدیرعامل انتشارات کتاب جمکران بود که ضمن تشکر از حضور و همکاری این بانوان در طول این سال‌ها با انتشارات جمکران، از نظرها، پیشنهادها و انتقادات آنها استقبال کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha