پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه برازجان

امام جمعه برازجان گفت: هدف ائتلاف سعودی از این جنایات، انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قراردادن انصارالله است که البته تبدیل به کابوس خواهد شد و آل سعود چاره‌ای جز پذیرش آتش بس ندارد و باید خود را برای شکست بزرگ آماده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نتیجه مبارزات بی‌امان ملت ایران، در طول سالیان متمادی با استعمار و استبداد است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پدیده مبارکی است که ملت ایران که در طول بیش از چهار دهه با تمام وجود از آن حراست نموده و هزینه‌های سنگین پرداخت کرده است و امروز نظام جمهوری اسلامی امید و آینده را در دل تمام مظلومان و محرومان جهان و منطقه به وجود آورده است.

خطیب جمعه برازجان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی جهت احقاق حقوق مسلمانان مظلوم غرب آسیا و مقابله با ستمگرها و زیاده خواهی جبهه استکبار جهانی با تمام حاکمان درگیر شده و آنان را با شکست‌های مفتضحانه مواجه ساخته است.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: پای این انقلاب و نظام اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و تاوان سنگینی پرداخت شده است، ملت ایران برای به نتیجه رساندن انقلاب اسلامی، مظلومیت‌های بی‌شماری را در طول بیش از چهل دهه متقبل شده‌اند.

وی ادامه داد: این انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی و ملت ایران، دشمنان قسم خورده‌ای دارند که بارها نشان داده‌اند لحظه‌ای از توطئه علیه آنان غفلت نکرده و نمی‌کنند؛ انتقال آموزه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده رسالت تمامی انقلابیون و آحاد ملت ایران است که رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «جهاد تبیین» مطرح نمودند.

حجت الاسلام مصلح ادامه داد: چهار دهه تجربه نشان داده عامل اساسی پیروزی‌ها در برابر بحران‌ها و توطئه‌های، پیچیده دشمنان، وحدت ملت ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه بوده است.

امام جمعه برازجان به جنایات عربستان و امارات در خاک یمن اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه در حملات اخیر نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و ده‌ها نفر از زنان و کودکان غیر نظامیان به شهادت رسیدند و صدها نفر از مردم بی‌گناه صنعا و دیگر شهرهای یمن مجروح شدند.

وی ادامه داد: هدف ائتلاف سعودی از این جنایات، انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قراردادن انصارالله است که تبدیل به کابوس خواهد شد و آل سعود چاره‌ای جز پذیرش آتش بس ندارد و خود را باید برای شکست بزرگ آماده کند.

حجت الاسلام مصلح در پایان صعود غرورآفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی را به ملت و دولت بویژه ورزشکاران و قهرمانان ملی تبریک گفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha