دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسین نادعلی زاده

حوزه / حجت الاسلام نادعلی زاده گفت: دشمن از تمامی ابزارها برای هجمه به معنویات، اعتقادات و امور دنیوی ملت ما استفاده می‌کند که مقابله با این هجمه همه‌جانبه دشمن درگرو تفکر و فعالیت جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، امروز در نشست شورای اداری شهرستان راز و جرگلان که با محوریت تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت و کار جهادی و انقلابی، اظهار کرد: تلاش و جهاد دو کلیدواژه مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی برای فعالیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

وی افزود: دشمن علیه معنویت و اعتقادات نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد؛ بنابراین برای مقابله با دشمنی‌ها در عرصه معنویت و اقتصادی باید تلاش جهادی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده در ادامه با اشاره به شرایط شهرستان راز و جرگلان، خاطرنشان کرد: شهرستان راز و جرگلان با داشتن اقوام مختلف پیشانی گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌هاست که همدلی و وحدت برقرار در این منطقه زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار جدید شهرستان راز و جرگلان فردی انقلابی و آشنا به منطقه است، تصریح کرد: با کمک اقشار مختلف منطقه به‌ویژه نخبگان باید به دنبال حل مشکلات شهرستان راز و جرگلان و توسعه منطقه باشیم.

آخوند گلدی صمدی، امام‌جمعه اهل سنت شهر یکه صعود نیز در این نشست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در خون پاک شهیدان ریشه کرده است و امروز باید با همدلی و هم‌افزایی در کنار یکدیگر ادامه‌دهنده مسیر انقلاب باشیم.

وی افزود: امروز باید شیعه و سنی با درک واقعیت‌ها در کنار یکدیگر توطئه تفرقه‌افکنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنیم.

روح الله حسین پور، فرماندار سابق شهرستان راز و جرگلان نیز در این نشست اظهار کرد: شهرستان راز و جرگلان شهرستان مودت، محبت و دوستی با نظام جمهوری اسلامی است و تمامی اجزای حاکمیت در شهرستان با همدلی پای کار هستند.

وی افزود: تلاش شد با بهره‌مندی از عنصر انسجام و هم‌افزایی برقرار در شهرستان راز و جرگلان تمامی کارها در راستای حفظ منافع شهرستان انجام شود.

حسین پور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شهرستان راز و جرگلان از نعمت گاز برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: همچنین ضریب مقاوم‌سازی مسکن از ۱۹ درصد در سال ۹۸ هم‌اکنون به بیش از ۴۵ درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام‌شده اکنون میزان سرانه آموزشی شهرستان افزایش‌یافته و خیرین در حوزه‌های مختلف نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

حسین پور با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در شهرستان راز و جرگلان از ۹ درصد به ۶۰ درصد رسیده است، گفت: علاوه بر این مجوز ماده ۲۳ مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان راز و جرگلان اخذشده و با پیگیری‌های انجام‌شده اکنون بیمارستان صحرایی در این منطقه در حال ساخت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha