یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت آیت الله عبداللهی در پی ارتحال آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی(ره)

حوزه/ آیت الله عبداللهی از علمای کرمانشاه، ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، به مناسبت ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره)، آیت الله عبداللهی از علمای کرمانشاه، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (ادام الله ظله الوارف) و به عموم مؤمنین تسلیت می‌گویم.

آن مرجع انقلابی و ولایی که یار دیرین امام راحل (اعلی الله مقامه الشریف) بود، پاسداشت از انقلاب اسلامی را با تلاش مستمر فقاهتی و دفاع از مرزهای عقیدتی مکتب اهل بیت (علیهم السلام) جمع نموده بود.

از خداوند متعال برای ایشان ترفیع درجه و برای ارادتمندان ایشان صبر و اجر و توفیق ادامه راه را خواستارم.

اللّهُمَّ ادْفَعْ عَنْ وَلِیِّکَ وَخَلِیفَتِکَ وَحُجَّتِکَ عَلَی خَلْقِکَ وَ أَظْهِرْ بِهِ الْعَدْلَ، وَزَیِّنْ بِطُولِ بَقائِهِ الْأَرْضَ، وَأَیِّدْهُ بِالنَّصْرِ

۲۹ جمادی الثانی ۱۴۴۳

عبدالخالق عبداللهی اصفهانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید کرمانشاهی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    تقدیر و تشکر از مجتهد انقلابی و و لایتمدار آیت الله عبداللهی که تنها عالمی بود بمناسبت رحلت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) در استان کرمانشاه پیام تسلیت داد.
  • فاطمه جوادیان IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    حالا که قرار شد پیکر مطهر آن فقیه عالیمقام و مرجع بصیر دینی را به عتبات عالیات ببرند، چه خوب بود از مسیر زمینی از قم تا مرز خسروی، مردم را از ثواب زیارت تشییع آن عالم فرزانه بی بهره نمی گذاردند.
    • علوی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      احسنت، خیلی جالب، مثل تشییع پیکر حاح قاسم غوغا می شد
  • غلامی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    دریغ از برگزاری یک مجلس ترحیم برای این مرجع بصیر و انقلابی در کرمانشاه از طرف نماینده ولی فقیه در استان و حوزه های علمیه؟!
    • طلبه IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      متاسفم
    • حسین امجد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      مردم همیشه پای کارند کوتاهی از خواص است که حتی برای برگزاری مجالس ختم و پیام تسلیت هم تبعیض قائل می شوند.
  • م. کرمی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    برای رضای خدا به پروژه روحانی حکومتی و مستقل با همین بی تدبیری در عدم برگزاری مراسم برای مرجع بصیر و انقلابی دامن نزنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.
  • مریم.ع IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    چندین سال پیش فرزند یک روحانی اصلاح طلب به رحمت خدا رفته بود از طرف آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیام تسلیت صادر شد و در مراسم تشییع جنازه اش برای مردم شرکت کننده خوانده شد. اما برای رحلت آیت الله العظمی صافی( رحمت الله علیه) چرا پیام تسلیتی صادر نشد؟؟؟!!!
    • حمید شکر بیگی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      آن مرجع بصیر و انقلابی که در عرش میهمان ذات کبریاست، نیازی به این پیام تسلیت ها ندارد، فقط ماهیت و فکر افراد برای مردم روشن می شود. احترام به مقام علم و عالم بهترین روش برای جذب فرزندان این آب و خاک در حوزه علمیه است.
    • طلبه IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      این خبر صحت دارد خودم در آن تشییع جنازه بودم و آقای شهرستانی که شخصی غیر روحانی است و مسئول دفتر امام جمعه کرمانشاه می باشد آن پبام را خواند. لکن برای مرجعی که رهبری عزیز پیام براش صادر کرد آیت الله علماء پیامی صادر نکرد
  • حسین خاکسار IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    مطالب ارزشمند و خون دلهای مخاطبین را در خصوص بی اهمیتی به یاد و خاطره مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی آن مرجع فرزانه را خواندم، حقیقتا که حرف دلم من هم هست> فقط می توانم بگویم برای برخی افراد وشخصیتها متاسفم.