شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راهنمای آینده دانست و گفت: دشمن می‌خواهد محاسبات ما را تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در ارتباط تصویری با همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب» در تبریز گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و همراهی مردم به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نوعی پیمان بین مردم و امام راحل بود، افزود: امام راحل (ره) خداباور و مردم باور بودند و به مردم اعتماد به نفس دادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

قالیباف با اشاره به اینکه کارآمدی در صورتی حاصل می‌شود که از ظرفیت‌های تمامی آحاد مردم استفاده شود، ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل از این ظرفیت مردمی استفاده کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از توان مردم گفت: باور به مردم در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌تواند مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه بنایی نو در حکمرانی باید ایجاد شود، گفت: در این حکمرانی حل مشکلات مردم یک اولویت است. مردمی سازی، هوشمند سازی، شفاف سازی، نوگرایی و استفاده از ابزارهای نوین در این حکمرانی یک ضرورت است.

قالیباف با تاکید بر اینکه عدالت و معنویت باید اصل حاکم در این حکمرانی باشد، ادامه داد: حکمرانی نو جز با گزینش افراد شایسته و انقلابی ممکن نیست. همین استفاده از افراد شایسته باعث شد ما در جنگ تحمیلی برابر قدرت و ثروت غرب و شرق و کشورهای عربی پیروز شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وحدت در راستای کارآمدی باید باشد و کارآمدی بدون وحدت نیز اثری برای مردم ندارد.

قالیباف با اشاره به اینکه میدان باید برای عاملیت و فعالیت مردم باز شود، گفت: مردم ایمان دارند که می‌توانند برای تحقق ایران قوی نقش آفرینی کنند. دشمن می‌خواهد محاسبات ما را تغییر دهد و در این خصوص از جنگ رسانه‌ای و فشار اقتصادی استفاده می‌کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد القا کند که ما ضعیف هستیم، آنها به دنبال ایجاد فاصله بین امت و امام و دولت و مردم هستند. تمام فشارهای اقتصادی و جنگ رسانه‌ای در این ۴۰ سال برای رسیدن به این هدف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک چراغ راهنما برای آینده انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    همچين مي فرمايند ((دشمن می‌خواهد محاسبات ما را تغییر دهد)) كه انگار محاسبات شما خيلي دقيقه و مو لاي درزش نميره رنگ رخساره ملت خبر مي دهد از محاسبات دقيق شماها