پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت: طرحی با عنوان «نوسده» را در شورای فرهنگ عمومی مطرح کرده ایم که برپایه آن در سال آینده موضوع ایران هراسی مورد پیگیری و تقابل قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه در امور استان‌ها در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین‌الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب‌المرجب، گفت: ارتباطات بین‌المللی حوزه به همت نیروهای خودجوش بهتر از گذشته در حال ایجاد است؛ باید در این مورد شبکه سازی صورت گیرد و این گروه‌ها بتوانند در قالب یک ستاد مورد حمایت و سازماندهی واقع شوند.

وی افزود: متأسفانه حوزه در عرصه بین‌المللی کوتاهی‌هایی داشته که با نظر بلند مدیریت آن جبران خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، خاطرنشان کرد: در عرصه بین‌الملل زمینه‌های زیادی برای ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام وجود دارد و ما در قبال این استعداد مسئول هستیم.

وی جهاد تبیین را یکی از مهمترین وظایف حال حاضر روحانیون و مبلغان دینی دانست و گفت: مقام معظم رهبری این موضوع را آنچنان مهم می‌دانند که در دیدار با اقشار مختلف جامعه آن را مطرح کرده‌اند.

قائم مقام مدیر حوزه در امور استان‌ها تصریح کرد: در سال ۱۳۵۷ انقلاب به معنای حقیقی کلمه اتفاق افتاد، اما برخی از معاندین آن را به شورش تعبیر می‌کنند؛ باید با چنین القائاتی که از سوی دشمنان اسلام و انقلاب تولید می‌شود جهاد تبیین صورت گیرد.

وی با اشاره به ورود به قرن جدید در سال آینده، افزود: طرحی با عنوان «نوسده» را در شورای فرهنگ عمومی مطرح کرده‌ایم که بر پایه آن در سال آینده موضوع ایران هراسی مورد پیگیری و تقابل قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha