شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
پیوند نسلها

حوزه / مؤلف حوزوی از چاپ کتاب «پیوند نسل ها» با محوریت بیان اصول و تکنیک‌های برای همراه و همدل شدن والدین با فرزندان خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین حق شناس، مؤلف و محقق حوزوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، پیرامون آخرین نشر خود در زمینه تربیتی، اظهار کرد: امروزه تفاهم بین نسل‌ها و شناخت آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: مسائل حاصل از ضعف در شناخت نسل‌ها و تفاهم بین آن‌ها در خانواده‌ها و بی‌اهمیتی به آن، به موضع‌گیری‌های گوناگون منجر شده است.

این مؤلف حوزوی عنوان کرد: والدین زمانی می‌توانند شایستگی خود را حفظ و فاصلۀ خود را با فرزندشان کمتر کنند که با آنان همراه و همدل باشند.

وی افزود: کتاب «پیوند نسل‌ها» ضمن بیان اصول و تکنیک‌های متنوع برای همراه و همدل شدن والدین با فرزندان، برای حل چهارده مشکل اساسی موجود در نسل جدید نگاشته شده است. اجرای این تکنیک‌ها، بین نسل‌ها تفاهم ایجاد کرده و به حفظِ شایستگی والدین و کم‌شدن فاصله آن‌ها با فرزندان کمک می‌کند.

حجت الاسلام حق شناس در پایان گفت: لازم به ذکر است که کتاب پیوند نسل‌ها به همت انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به چاپ رسیده است علاقه مندان در این حوزه، والدینِ کودکان و نوجوانان، طلاب و مشاوران می‌توانند کتاب را با ۳۰ درصد تخفیف در کتاب‌فروشی عترت مرکز مدیریت اصفهان خریداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha