دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بالصور/ أعضاء مجلس التخطيط  لمؤتمر الحمزة بن عبد المطلب (ع) الدولي يلتقون بآية الله الأعرافي بقم المقدسة

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان از سفر یک‌روزه مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسن رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با تائید این خبر اظهار داشت: آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، یکشنبه این هفته به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به سفر آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در روز یکشنبه یکم اسفند ماه به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: حضور در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه استان سمنان، آیین کلنگ زنی ساختمان جدید حوزه علمیه استان سمنان، حضور در نشست شورای مشورتی حوزه علمیه استان و دیدار با مدیر و کارکنان حوزه علمیه استان سمنان از جمله برنامه‌های این سفر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی مشکلات و ظرفیت‌های عظیم حوزه‌های علمیه در استان سمنان از جمله برنامه‌ها در این سفر است.

بر پایه این گزارش، این سفر سومین سفر آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در دوران تصدی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به استان سمنان بوده است که به منظور تکریم و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان رخ خواهد داد.

با حکم آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ابراهیمی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان منصوب شد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیریت حوزه علمیه استان سمنان را به مدت ۳ سال بر عهده داشت که مرداد سال جاری به امامت جمعه شهرستان دامغان منصوب شد.

قرار است در روز یکشنبه یکم اسفند ماه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، جایگزین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان در تصدی مدیریت حوزه علمیه استان سمنان شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha