دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سمنان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان، آیت الله اعرافی را جزو سرمایه های کشور خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان، در سالن بنت المصطفی مجتمع حوزوی خواهران الزهرا (س) سمنان اظهار کرد: آیت الله اعرافی جزو سرمایه های کشور هستند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های مدیر سابق حوزه علمیه استان سمنان، افزود: اگر از هر طلبه ای در استان و مسئولین سؤال شود که آقای رستمیان چگونه است؟ از بزرگواری ایشان خواهید شنید؛ حجت الاسلام والمسلمین رستمیان یک شخص با جنبه مردمی و تواضع بودند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: حجت الاسلام والمسلمین رستمیان زندگی طلبگی خاصی دارند و بی آلایشی، بی تکلفی از خصوصیات بارز ایشان است.

وی تصریح کرد: آقای رستمیان مراعت کننده زی طلبگی هستند؛ سخت کوشی او زبان زد همگان است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: حجت الاسلام والمسلمین رستمیان نیرویی انقلابی و فعال هستند؛ ایشان گفتند که با توجه به وقت کم بنده اجحاف در حق طلبه می‌شود، ان‌شاءالله با حضور شخص فعال در این عرصه، خدمت به طلاب با قدرت پیش رود.

گفتنی است، با حکم آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ابراهیمی فر به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان منصوب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی فر، چهارمین مدیر حوزه علمیه استان سمنان پس از شکل گیری این مجموعه است و پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیریت حوزه علمیه استان را به مدت ۳ سال بر عهده داشت که مرداد سال جاری به امامت جمعه شهرستان دامغان منصوب شد.

مدیریت حوزه علمیه استان سمنان از سال ۱۳۸۹ شکل گرفت که حجج الاسلام و المسلمین مجید تندر به مدت یک سال، سید علی مهدی نژاد به مدت هفت سال و محمد حسن رستمیان به مدت سه سال تاکنون مدیریت این مجموعه را بر عهده داشتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha