شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جشنواره فیلم فجر باید برای نزدیک کردن فرهنگ ایرانی اسلامی باشد نه به سخره گرفتن احکام اسلامی که باید مسئولان امور فرهنگی و سینمایی باید پاسخگوی ملت ایران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا به اتفاقات اخیر در جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر باید برای نزدیک کردن فرهنگ ایرانی اسلامی باشد نه به سخره گرفتن احکام اسلامی که باید مسئولان امور فرهنگی و سینمایی باید پاسخگوی ملت ایران باشند.

وی خاطرنشان کرد: از متولیان و برگزار کنندگان این جشنواره انتظار داریم با کسانی که بر خلاف قرآن و سنت الهی اظهار نظر می‌کنند برخورد انقلابی داشته باشند

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به ایستادگی ملت ایران در مقابل انواع توطئه‌ها بیان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در چله دوم انقلاب، ابهت استکبار و آمریکا را شکننده‌تر سال‌های گذشته خواهد ساخت.

وی ادامه داد: استمرار انقلاب و عوامل پویایی آن در گرو تحقق عدالت اجتماعی، اقتدار کشور و شکل گیری تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام رضوانی به نقش مهم روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنوان کرد: روحانیت در طول تاریخ در کنار مردم بوده و جزء اولین کسانی بودند که بر تارک جبینشان خون و شهادت نقش بست، چرا که در طول دفاع مقدس بیشترین تعداد شهدا از قشر روحانیت و طلبه می‌باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha