دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کلیسا

حوزه/ اوکراینی‌های مقیم آرژانتین به همراه آرژانتینی‌ها با پرچم‌های اوکراین در کلیسای جامع سانتا ماریا دل پاتروسینیو تجمع کردند تا برای صلح در اوکراین که اخیراً توسط روسیه مورد حمله قرار گرفته، دعا کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اوکراینی‌های مقیم آرژانتین به همراه آرژانتینی‌ها با پرچم‌های اوکراین در کلیسای جامع سانتا ماریا دل پاتروسینیو تجمع کردند تا برای صلح در اوکراین که اخیراً توسط روسیه مورد حمله قرار گرفته، دعا کنند.
بسیاری از آنها با پرچم اوکراین، این یکشنبه کلیسای جامع سانتا ماریا دل پاتروسینیو را در محله بوئنوس آیرس فلورس پر کردند تا در مراسم عبادت الهی شرکت کنند و درخواست پایان جنگ را بدهند.
در غیاب اسقف سانتا ماریا دل پاتروسینیو در بوئنوس آیرس، کشیش کارلوس کاربوش، ریاست جشن عشای ربانی را بر عهده داشت.
اسقف اعظم کلیسای اوکراین اطمینان داد که "کلیسای ما همیشه با مردم خود خواهد بود" او همچنین در ادامه‌ی نامه‌ی خود این‌گونه ادامه داد "ما مردمی خواهان صلح هستیم، ما نمی‌خواهیم با کسی جنگ کنیم، ما ادعای قلمرو هیچ کشور دیگری نداریم. اما آماده خواهیم بود تا از خانه خود دفاع کنیم و خانه ما تا ابد اوکراین است."
کشیش در پایان قرائت این پیام توضیح داد که این پیام دعوتی است به مردم که خود را به دست خدا بسپارند و دست از دعا کردن بر ندارند.
وی در پایان گفت" " باید از خداوند بخواهیم که همه ما را به سوی خود هدایت کند."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha