چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ف

حوزه / نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور با عملکرد صحیح، تصمیمات مناسب و خدمت صادقانه به مردم، امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورند، گفت: فساد اداری و لابی گری موجب آزردن خاطر خانواده شهدا و مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان رحمت الله فیروزی پور بادی نماینده مردم نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۱۱ اسفند۱۴۰۰ در نخستین اجلاس مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان در کانون جوانه های کاشان، ضمن تبریک عید مبعث و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در زمانی که جامعه در اوج جهالت و خرافه به سرمی برد، پیامبر اکرم (ص) با ابلاغ رسالت الهی مسئولیت هدایت و عقلانیت جامعه را عهده دار شد.

وی با بیان اینکه جامعه کنونی نیازمند مقاومت و ایستادگی پیامبراکرم (ص) در برابر ظالمان و زور گویان است، افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران با هزاران سایت خبری با ترویج فرهنگ غرب ، بی حجابی و تجمل گرایی، سبک زندگی و فرهنگ مردم را مورد هدف قرار داده اند .

این نماینده مجلس، ارزش دادن به نگهداری سگ و گربه را نشأت گرفته از فرهنگ غرب دانست و گفت: فضای تهمت، غیبت، دروغ و تخریب در جامعه کنونی نشانه تاثیرپذیری از فرهنگ غرب است.

فیروزی پور با بیان اینکه امروز صدها شبکه بیگانه با وارونه جلوه دادن حقایق و تحریفات به دنبال ناکار آمدی نظام هستند، ادامه داد: دشمنان با هدف قرار دادن خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی ایران به دنبال تضعیف ارزش های دینی و فرهنگی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه امروز با جنگ ترکیبی و شناختی روبرو هستیم، به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در جنگ نظامی وحدت و همدلی مردم و گروه های سیاسی بیشتر می شد، ولی در جنگ شناختی و رسانه ای، دشمنان با ناکارآمدی نظام به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه می باشند.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور با عملکرد صحیح، تصمیمات مناسب و خدمت صادقانه به مردم، امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورند، گفت: فساد اداری و لابی گری موجب آزرده خاطر خانواده شهدا و مردم شده است.

وی، در پایان از اجلاس مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان به عنوان یک الگوی موفق در کشور نام برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha