چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نصیر زاده

حوزه / جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله قوی شدن در عرصه نظامی و دیگر عرصه‌ها، گفت: مراد از جنگ ترکیبی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، قوی شدن در همه عرصه‌ها و زمینه‌هاست، اصلی که نیاز امروز کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر امروز در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، حضور گرم مسئولان و نماینده ولی فقیه در استان را تاکیدی بر میدان دادن و توجه به جوانان دانست و اظهار داشت: حضور تمامی مسئولان در این جمع بیانگر تحقق مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از همه ما در رابطه با مسئله جنگ ترکیبی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور در عرصه جهاد و بیان راهکارهای اجرایی و ابعاد جنگ ترکیبی، یک وظیفه همگانی است، مطرح کرد: جنگ ترکیبی به معنای قوی شدن در همه عرصه‌ها است و لذا در این راه باید آنقدر قدرت آفندی در همه زمینه‌ها داشته باشیم که ضمن غلبه برتحریم، بتوانیم در سطح دنیا نیز اثرگذار باشیم.

نصیر زاده با بیان اینکه در عرصه فرهنگی باید مراقب باشیم تا تهاجمات فرهنگی بر ما اثر نکند، مطرح کرد: اتفاقات رخ داده در دنیا نشان داد که شعارهای حقوق بشر در جایی که یک طرف قوی و طرف دیگر ضعیف است، اثر گذار نیست و تنها در حد یک شعار است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله قوی شدن در عرصه نظامی و دیگر عرصه‌ها، مطرح کرد: مراد از جنگ ترکیبی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، قوی شدن در همه عرصه‌ها و زمینه‌هاست، اصلی که نیاز امروز کشور می‌باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز باید مراقب باشیم تا مرعوب عملیات روانی دشمن نشویم و راهکارهای گوناگونی برای اجرای سیاست‌ها و فعالیت‌های خود پیدا کنیم.

وی با تبریک به خلبانان فارغ التحصیل شده در این دوره، خاطر نشان کرد: درخواست من از شما جوانان این است که در هر شرایطی پویا باشید و با مطالعه جنگ‌ها و حوادث اخیر، نقاط قوت و ضعف آنها را در عرصه‌های مختلف بشناسید.

نصیر زاده با تاکید بر اینکه خدمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خدمت در مسیر الهی است، گفت: اگر معتقد به این اصل باشیم که در مسیر الهی در حال خدمت هستیم، پروردگار نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به مسئله جنگ روانی و استفاده از رسانه‌ها در جنگ اوکراین، یادآور شد: در جنگ اوکراین هر سرباز با استفاده از گوشی خود تبدیل به یک خبرنگار شده است و لذا زمانی که این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم متوجه اهمیت آشنایی با فناوری و عرصه سایبری خواهیم شد و لازم است در این حوزه نیز خود را مجهز کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه نباید بر نیروهای جوان یاس و ناامیدی حاکم شود، اظهار داشت: یاس و ناامیدی به معنای متوقف شدن و مرگ است، بنابراین با پویایی هر چه بیشتر باید به دنبال ارائه راهکارها و طرح‌های جدید باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha