یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدي دوستي

حوزه/ استاندار هرمزگان گفت: بیکاری بزرگ‌ترین چالش پیش روی استان هرمزگان است و حتی ایجاد یک شغل نیز ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، مهدی دوستی بعد ظهر امروز در مراسم معرفی و تجلیل از چهره‌های برتر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: بیکاری بزرگ‌ترین چالش پیش روی استان هرمزگان است و حتی ایجاد یک شغل نیز ارزشمند است.

وی عنوان کرد: تمام هدایایی که به سفرا و میهمانان خارجی اهدا می‌شود، از صنایع دستی بومی همین استان می‌باشد که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

استاندار هرمزگان ابراز کرد: سال ۱۴۰۱ سال استان هرمزگان است و امیدواریم با همراهی همه مسئولان استانی، اقدامات بسیار بزرگ و موثری را در استان رقم بزنیم.

دوستی تصریح کرد: در سال آینده تمام مدیران را بازآرایی خواهیم کرد و گام بزرگی برای توسعه استان رقم خواهیم زد تا صورت هرمزگان از استانی محروم و شاخص‌های منفی پاک شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از اتخاذ تصمیمات لحظه‌ای دوری کرد، گفت: بیش از اینکه به برنامه اعتقاد داشته باشیم، به محیط کاری اعتقاد داریم، چرا که اگر محیط درست نشود، برنامه مورد نظر نیز محقق نخواهد شد.

استاندار هرمزگان، با ذکر این نکته که محرومیت‌زدایی باید تابعی از رشد اقتصادی استان باشد، ابراز کرد: با رایزنی‌هایی که با کشورهای خارجی انجام شده و حضور سفرای مختلف در استان، به دنبال گسترش بازارهای هدف و رقم خوردن توسعه اقتصادی مناسب در استان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha