چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: امروز تیم مذاکره کننده ایران در وین با تمام قوت در حال مذاکره است و بسیار خرسندیم که امتیازی نداده است و تمام تلاششان این است که تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی را بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، ضمن تسلیت درگذشت ماموستا شیخ محمد ابراهیمی مریوانی، امام جامعه سابق شهرستان مریوان اظهار داشت: مرحوم ماموستا ابراهیمی مریوانی بیش از ۶۰ سال از عمر باعزت خود را در خدمت به اسلام و این نظام مقدس بود.

امام جمعه سنندج گفت: اسلام به عنوان کامل ترین دین ها تمام دستورات الهی را در دل خود دارد با این حال دشمنان این دین رحمانی به دنبال تحریف آن هستند که نمونه کوچک آن حاشیه‌هایی است که آمریکایی‌ها و غربی‌ها درباره حجاب زن مسلمان ایجاد می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حجاب یک دستور الهی و دینی است که خداوند به ما فرموده است با این حال امروز متاسفانه در کشوری همانند هند که جمعیت کثیری مسلمان دارد حجاب ممنوعیت پیدا کرده است.

ماموستا رستمی ادامه داد: هر کسی که به عنوان مدیر در جامعه اسلامی شناخته می شود دارای مسئولیت بیشتری در پیشگاه خداوند است، بنابراین باید با توجه به اینکه دولت سیزدهم اختیارات بسیاری خوبی در اختیار استانداران قرار داده است، کارهای قابل توجهی در استان های انجام شود.

امام جمعه سنندج، خدمت به مردم را عبادت و جهاد فی سبیل الله عنوان کرد و گفت: امروز تیم مذاکره کننده ایران در وین با تمام قوت در حال مذاکره با طرفین است و بسیار خرسندیم که این تیم امتیازی در مذاکرات نداده است و تمام تلاشش این است که تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی را بردارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان زمینه ای برای شکوفایی این استان خواهد بود، تصریح کرد: از دولت درخواست می کنیم که این طرح بسیار بزرگ و آینده دار را در استان کردستان با جدیت دنبال کند.

امام جمعه سنندج در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: صیانت و نگهداری از منابع طبیعی یک وظیفه انسانی و دینی است، اسلام توجه بسیار زیادی نسبت به محیط زیست و طبیعت دارد و ما هم به عنوان یک مسلمان باید این دستورات را نصب العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha