یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه فومن

حوزه/امام جمعه فومن با اشاره به مذاکرات اخیر برجامی گفت: سیاست و منطق استوار نظام جمهوری اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان را به بن بست کشانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمدامین نقدی امام جمعه شهرستان فومن امروز در خطبه نماز جمعه این شهرستان با اشاره به لزوم رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: یکی از معانی تقوا این است که انسان در همه امور بر اساس اراده خداوند متعال حرکت کند و این که انسان با تقوا خود را با اراده خداوند متعال تنظیم کند.

وی با اشاره به اهمیت صدقه، خمس و زکات تصریح کرد: با دادن صدقه، خمس و زکات بدی ها از اموال ما رفع می‌گردد و سبب تطهیر مال و اموال می‌شود، بنابراین باید سعی کنیم در این ایام هوای همدیگر را داشته باشیم.

حجت الاسلام نقدی افزود: وقتی به تاریخ برخی معاهده‌ها و قراردادها و تفاهم نامه‌های تاریخ معاصر مراجعه می‌کنیم، سست‌ترین معاهده‌ها علیه ایران نوشته شده که این وضعیت اسفبار سیاسی ایران، قبل از انقلاب را به خوبی نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت نقشه ایران اسلامی چندین برابر کوچکتر می‌شد، گفت: امروز همه شاهد هستند که سیاستمداران ما چندین سال متوالی است در خصوص حقوق حقه ملت ایران مذاکره می‌کنند تا حقی از ملت ضایع نشود.

امام جمعه فومن با اشاره به مذاکرات اخیر برجامی تصریح کرد: سیاست و منطق استوار نظام جمهوری اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان را به بن بست کشانده است.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین المللی اظهار کرد: همه بدانند این قدرت عظیم چانه‌زنی به واسطه مجاهدت و استواری ملت عظیم ایران ایجاد شده است و صبوری مردم انقلابی به دولتمردان این فرصت را داد تا بتوانند با استواری مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این ملت شایسته بهترین تقدیرها و تشویق‌ها است، مطرح کرد: البته در این چند روز دشمن از طریق فضای مجازی طوری سیاست گذاری می‌کند که گویا همه چیز تمام شده اما باید بدانیم تا زمانی که همه مسائل به تفاهم نرسد، هنوز مذاکرات به اتمام نرسیده است.

وی در رابطه با عدم دخالت نمایندگان مجلس گیلان در انتصابات استان تصریح کرد: در هفته گذشته معاون سیاسی استانداری گیلان از نمایندگان گیلانی خواست در انتصابات دخالت نکنند، که یکی از نمایندگان به این موضع پاسخ داد، اما این نکته لازم به ذکر است که اولاً این مطالبه رهبر معظم انقلاب از نمایندگان است که فرمودند ورود نمایندگان در انتصابات یکی از ایرادات و آسیب‌ها در کشور است و دوما موضع شجاعانه معاون استاندار گیلان جای تقدیر دارد.

خطیب جمعه فومن تاکید کرد: بر مبنای قانون اساسی نمایندگان مجلس باید بر موضع نظارت و قانون‌گذاری متمرکز بشوند تا برای دولت ریل‌گذاری کنند تا مشکلات رفع بشود اما اگر نماینده‌ای نیروی خود را با فشار در جایی منصوب نماید، دیگر نمی‌تواند نظارت به نفع منافع مردم باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha