چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: تروریسم محصول عدم بصیرت و ناآگاهی مسلمان نماهایی است که امروز چهره مقدس اسلام را با اعمال نابخردانه خویش خدشه دار کرده‌اند.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام علیه وحدت جهان اسلام، اظهار داشت: حادثه تروریستی در مسجد شیعیان شهر پیشاور پاکستان نماد بارز تلاش دشمنان برای تضعیف و از بین بردن وحدت و انسجام جهان اسلام است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این اقدام بی‌شک به جهت در مقابل هم قرار دادن مذاهب اسلامی و از سوی دیگر نشان دادن چهره‌ای خشن از دین رئوف اسلام است.

وی با اشاره به اینکه آمران این حادثه ضد انسانی و ضد بشری، همان جریان جهانی صهیونیست، است، گفت: اقدام به ترور، قتل و بمب گذاری تنها بخشی از اهداف شوم استکبار برای در هم شکستن صفوف مسلمین است و در این میان عده‌ای فریب خورده، بی‌بصیرت و چشم و گوش بسته به عنوان بندگان ارباب خویش دست به چنین اعمال زشت و غیرانسانی در جهان می‌زنند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه دهه‌های متوالی است جهان اسلام با پدیده مذموم تروریسم دست و پنجه نرم می‌کند، مطرح کرد: تروریسم محصول عدم بصیرت و ناآگاهی آن دست از مسلمان نماهایی است که امروز چهره مقدس اسلام را با اعمال نابخردانه خویش خدشه دار کرده‌اند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه در این میان دست دوستی برخی از کشورهای اسلامی به سوی اربابان این تروریست‌ها جای تاسف و البته تامل دارد، اظهار کرد: اقدامات تروریستی علیه مسلمین به ویژه نمازگزاران شیعه و سنی در حالی روی می‌دهد که همزمان برخی از کشورهای مرتجع اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل غاصب دست و پا می‌زنند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با پدیده تروریسم در جهان اسلام، افزایش بصیرت و آگاهی مسلمانان و فعالیت علمای دینی در راه انسجام، وحدت و تقریب بیشتر در جهان اسلام است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha