شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: همه باید در جهت گفتمان سازی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم، باید آتش به اختیار بوده و منتظر ابلاغ و توصیه نباشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم شامگاه دوشنبه ۱۶ اسفندماه در آیین اختتامیه نخستین دوره تربیت مربی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش ۳۲ استان کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم اظهارداشت: دوره سه روزه‌ای را با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی میهمان شهر کریمه اهل بیت(ع) و در جوار مسجدمقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران و مهدی یاوران بوده ‌اید، این حضور مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و به این معنا نیست که دوره ای برگزار و تمام شد.

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان قم افزود: نظام برای یکایک ما بالاخره بیشتر هزینه کرده است و لذا باید مراقب بود تا بیانیه گام دوم در پیچ و تاب روزگار به سرنوشت سند تحول مبتلا نشود.

رحیمی با بیان اینکه ادبیات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با دیگر اسناد بالادستی نظام متفاوت است، گفت:  اگر بخواهیم ادبیات بیانیه گام دوم را با اسنادی مانند سند چشم انداز ۲۰ ساله، سندجامع علمی کشور و دیگر اسناد مقایسه کنیم، خواهیم دید که متن این بیانیه از رهگذر تأمل و تدبر در قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه توسط رهبری حکیم و فرزانه نوشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از نظر متن، محتوا، چارچوب و امیدآفرینی بسیار متفاوت تر از سایر اسناد بالادستی نظام همچون سند چشم انداز ۲۰ ساله و... است.

وی تصریح کرد: در جهت گفتمان سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل امروز و فردا نباید منتظر ابلاغ و دستور ماند، باید هر کسی به سهم خودش گام مؤثر بردارد تا بتوانیم به فرمان ولی امر خود عمل کنیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha