چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پناهی

حوزه/ مدیر سلامت و امداد حوزه‌های علمیه، گفت: توجه به ورزش و تندرستی طلاب و خانواده‌های آن‌ها یکی از اولویت‌های اصلی ما است چراکه این موضوع موجب افزایش نشاط و تفریح سالم در بین خانواده‌ها و فرزندان طلاب می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی پناهی مدیرکل سلامت وامداد حوزه‌های علمیه کشور و دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن قدردانی از برگزارکنندگان مسابقات کنگ فو ویژه فرزندان طلاب اظهار داشت: این مسابقات اولین مسابقات مستقل هیئت‌های رزمی است که برای فرزندان طلاب با همکاری هیئت کنگ فو استان قم برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در شهرک مهدیه برگزار شد و هدایایی به برگزیدگان اهدا شد.

حجت‌الاسلام پناهی تصریح کرد: توجه به ورزش و تندرستی طلاب و خانواده‌های آن‌ها یکی از اولویت‌های اصلی ما است چراکه این موضوع موجب افزایش نشاط و تفریح سالم در بین خانواده‌ها و فرزندان طلاب می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزاری مسابقات ویژه فرزندان طلاب می‌تواند زمینه‌ساز حضور آن‌ها در مسابقات ملی و بین‌المللی را فراهم کند و کمک کنند که جامعه ورزشی ما به سمت فرهنگی و ورزشی پیش برود.

مدیر سلامت وامداد حوزه‌های علمیه بابیان این‌که حضور افراد متدین و مذهبی در عرصه‌های ورزشی می‌تواند یک حضور فرهنگی نیز باشد، ابراز داشت: این مهم یکی از رسالت‌های حوزه است که مباحث فرهنگی و دینی را  در کشور ترویج دهد.

وی تصریح کرد: در زمینهٔ ورزش، فرزندان طلاب در گام اول استعدادیابی و در ادامه پرورش این استعدادها حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام مهدی پناهی بیان داشت: هیئت‌های ده گانه ورزشی در حوزه علمیه هرکدام کمیته استعدادیابی دارند که با برگزاری مسابقات و شناسایی استعدادها این بازیکنان به باشگاه‌ها و هیئت‌ها معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha