پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام تیموری

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با تاکید بر اینکه اسلام با شادی و جامعه شاد مخالف نیست، گفت: رقص و پایکوبی مختلط آن هم در ملاءعام نمی‌تواند از مصادیق شادی‌های سالم در جامعه باشد و منجر به جامعه شاد شود، بلکه با این قبیل اقدامات خلاف شرع، حیا و عفت جوانان خدشه‌دار و خانواده‌ها از این مسیر دچار خسران خواهند شد.

حجت الاسلام محسن تیموری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با ابراز تاسف نسبت به اتفاقات رخ داده در مراسم مسیر گردشگری در همدان، اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد اتفاقاتی در اطراف آرامگاه بوعلی سینا بودیم که مردم مومن و انقلابی دارالمجاهدین همدان را آزرده خاطر کرد.

وی افزود: رقص و پایکوبی مختلط آن هم در ملاءعام نمی‌تواند از مصادیق شادی‌های سالم در جامعه باشد و منجر به جامعه شاد شود، بلکه با این قبیل اقدامات خلاف شرع، حیا و عفت جوانان خدشه‌دار و خانواده‌ها از این مسیر دچار خسران خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با تاکید بر اینکه اسلام با شادی و جامعه شاد مخالف نیست، گفت: آیات و روایات علاوه بر تایید، تشویق به شاد زیستن و حرکت به سمت جامعه سرزنده و شاد دارند، اما با شادی‌های کاذبی که حدود الهی را زیر پا گذاشته و ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی را ذبح کند، مخالف است.

وی تصریح کرد: از متولیان فرهنگی شهر همدان، بخصوص شورای شهر و شهرداری و اداره ارشاد اسلامی، مجدانه انتظار داریم تا زمینه‌های شاد زیستن در شهر همدان را مهیا و به جوانان مومن و انقلابی برای برگزاری جشن‌های قوی و با شکوه در مناسبت‌ها کمک کنند، تا افراد مغرض نتوانند امیال خودشان را از این خلاها دنبال کنند.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه انتظار از دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و ناظر این است که نسبت به هنجارشکنی‌ها بی‌تفاوت نباشند، یادآور شد: نهادهای نظارتی لازم است که با مسببان این اتفاق برخورد کنند و نسبت به صدور مجوز برای برگزاری غرفه‌ها و برنامه‌های فرهنگی مناسب، در سطح شهر موانع را بردارند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha