جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه نقشه راهی کامل و جامع است که راه رسیدن به اهداف متعالی جمهوری اسلامی را به همگان نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: درک عمیق بیانیه گام دوم انقلاب نه به‌عنوان یک فرمان و قانون، بلکه به‌عنوان یک اندیشه و متن متقن و جامع که روند آینده کشور و تمدن اسلامی را ترسیم کرده است، باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: گستردگی مخاطبین و موضوعات بیانیه گام دوم ایجاب می‌کند که همه ظرفیت‌های کشور در جهت تمدن‌سازی و جامعه‌سازی به‌کار گرفته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اولین عنصری که ما در هر حرکت اجتماعی نیاز داریم همان طور که در گام اول این عنصر شکل گرفت، عنصر عزم و اراده و امید به ثمربخشی و یک نگاه عمیق معرفتی است

وی ادامه داد: نهالی که ۴۳ سال پیش توسط حضرت امام خمینی (ره) غرس شد، امروز شاخه‌های آن در اقصی نقاط جهان و کشورهای منطقه به ثمر نشسته و نمونه آن را در یمن می‌بینیم که به برکت خون شهدا و حرکت شجاعانه امام خمینی و مقام معظم رهبری در برابر مستکبران ایستاده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز تکلیف ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سه نکته مهم در این بیانیه آمده است که نخستین آن خودسازی است، شهدا ابتدا خود را ساختند که امروز آزادی‌خواهان جهان از آنان الگو می‌گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه نقشه راهی کامل و جامع است که راه رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان نشان می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha