پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت

حوزه/ دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در خوزستان را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام وزیر بهداشت بدین شرح است؛‌

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ طُوبی‌ لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ

کسانی‌که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند خوشا به حالشان و سرانجام نیکویی دارند

تقدیر الهی بر این تعلق گرفت که بهار زندگی را پائیزی سخت به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در پهنای بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. مطلع شدیم که حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان به سرای جاوید بال گشود؛ در آستانه سال جدید به سوگ نشستن درغم از دست دادن عزیزان صبری عظیم می‌طلبد.

عروج این دوست دیرین روزهای دفاع مقدس را به محضر تلاشگران حوزه سلامت خوزستان به‌ویژه همکاران خود در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور و بازماندگان محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان گران‌مایه ایشان خواستارم و از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم که رحمت واسعه خود را به‌پاس خدمات ارزشمند این عزیز شامل حال او نموده و ایشان را در سرای باقی از رحمت واسعه خود متنعم گرداند.

بهرام عین‌اللهی

وزیر بهداشت

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سبحان روشندل IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 0
    حجت الاسلام شفیعی(ره) در پشت صحنه برنامه روشنی های شهر: «نباید کسانی که دغدغه های ما را ندارند، با دغدغه های ما، کار تولید کنند!»
    • مریم حسنوند IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      2 0
      چه زیبا ایشان پاسخ وزیر بهداشت را داده اند؛ کسی که دغدغه بیماری ما را ندارد، نباید دغدغه تسلیت گفتن هم داشته باشد! روحش شاد
  • حسین IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 0
    وزارت بهداشت باید عملکرد خودش را توضیح بده نه اینکه تسلیت بگه
  • بیان IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    سکته های پیاپی و از جمله علما عادی نیست. چرا ریز مسایل واکسن ها احصا و اعلام عمومی نمی شود؟
  • ابراهیمی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    وزیر، از دارو و درمان دستگاه زیر دستت خجالت بکش